Δωρεά 500 τεστ ανίχνευσης κατά του Covid-19 προς το Κ.Υ.Ελευσίνας έκανε ο Δήμος Ελευσίνας

Ο Δήμος Ελευσίνας, υποστηρίζοντας όσους έχουν ανάγκη και όσους βρίσκονται στη πρώτη γραμμή της μάχης για την αντιμετώπιση του κορονοϊού, παρέδωσε τη Δευτέρα 4/1 στο Κέντρο Υγείας Ελευσίνας 500 τεστ ανίχνευσης κατά του covid-19.
Όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση “Ως Δήμος Ελευσίνας, συνεχίζουμε τις δράσεις ενίσχυσης των υγειονομικών δομών του Δήμου μας, προς όφελος των Δημοτών μας”.
Διαβάστε Επίσης...
Ελευσίνα: Παρουσία του ΥΕΘΑ Νίκου Δένδια στην εκδήλωση του ΓΕΑ για την Κοινωνική Προσφορά της Πολεμι...
Νέα σελίδα για τον κινηματογράφο «Σινέ Ελευσίς».
Ένα μαγικό Χριστουγεννιάτικο Χωριό φωτίζει την Ελευσίνα!
Συνάντηση του νέου Περιφερειάρχη Αττικής Νίκου Χαρδαλιά με τους δημάρχους της Δυτικής Αττικής και το...
Ένα νέο skatepark στην Ελευσίνα από το Ίδρυμα Ωνάση
Επεμβάσεις προστασίας και ανάδειξης του Πεισιστράτειου Τείχους στον αρχαιολογικό χώρο της Ελευσίνας
ELEUSIS2023-Μήνυμα για την πρόληψη και την έγκαιρη διάγνωση του καρκίνου του μαστού
Δήμος Ελευσίνας-Οριστικός ανάδοχος για την προμήθεια ηλεκτρικών οχημάτων
Την παραίτησή του υπέβαλλε ο δήμαρχος Ελευσίνας, Αργύρης Οικονόμου.
Δήμαρχος Ελευσίνας ο Γιώργος Γεωργόπουλος
Στο 10,7% έχει διαμορφωθεί μέχρι και τις 11:30 το ποσοστό συμμετοχής των εκλογέων στις αυτοδιοικητικ...
Ο εκλογικός «χάρτης» της Αττικής - Ποιοι δήμαρχοι εκλέχθηκαν ποιοι διεκδικούν την εκλογή τους