Θύματα ξυλοδαρμού έπεσαν δύο γυναίκες υπάλληλοι της Δημοτικής Αστυνομίας

Θύματα ξυλοδαρμού έπεσαν δύο γυναίκες υπάλληλοι της Δημοτικής Αστυνομίας, το απόγευμα της Πέμπτης, από ομάδα αγνώστων.

Η επίθεση έγινε στην Ελευσίνα, στον κεντρικό δρόμο της Ηρώων Πολυτεχνείου και ήδη κατατέθηκε μήνυση στο Αστυνομικό Τμήμα Ελευσίνας.

Η Δημοτκή αρχή καταδικάζει  με τον πιο απερίφραστο τρόπο το γεγονός. Η βία, από όπου και αν προέρχεται δεν έχει καμία απολύτως θέση σε οποιαδήποτε σύγχρονη κοινωνία.

Οι υπάλληλοι της Δημοτικής Αστυνομίας, όπως και όλοι οι εργαζόμενοι, είναι άνθρωποι που εκτελούν το καθήκον τους, με αξιοπρέπεια και αίσθημα ευθύνης και είναι απαράδεκτο, να δέχονται απρόκλητες επιθέσεις, εν ώρα, μάλιστα, υπηρεσίας.

Διαβάστε Επίσης...

Ελευσίνα: Παρουσία του ΥΕΘΑ Νίκου Δένδια στην εκδήλωση του ΓΕΑ για την Κοινωνική Προσφορά της Πολεμι...
Νέα σελίδα για τον κινηματογράφο «Σινέ Ελευσίς».
Ένα μαγικό Χριστουγεννιάτικο Χωριό φωτίζει την Ελευσίνα!
Συνάντηση του νέου Περιφερειάρχη Αττικής Νίκου Χαρδαλιά με τους δημάρχους της Δυτικής Αττικής και το...
Ένα νέο skatepark στην Ελευσίνα από το Ίδρυμα Ωνάση
Επεμβάσεις προστασίας και ανάδειξης του Πεισιστράτειου Τείχους στον αρχαιολογικό χώρο της Ελευσίνας
ELEUSIS2023-Μήνυμα για την πρόληψη και την έγκαιρη διάγνωση του καρκίνου του μαστού
Δήμος Ελευσίνας-Οριστικός ανάδοχος για την προμήθεια ηλεκτρικών οχημάτων
Την παραίτησή του υπέβαλλε ο δήμαρχος Ελευσίνας, Αργύρης Οικονόμου.
Δήμαρχος Ελευσίνας ο Γιώργος Γεωργόπουλος
Στο 10,7% έχει διαμορφωθεί μέχρι και τις 11:30 το ποσοστό συμμετοχής των εκλογέων στις αυτοδιοικητικ...
Ο εκλογικός «χάρτης» της Αττικής - Ποιοι δήμαρχοι εκλέχθηκαν ποιοι διεκδικούν την εκλογή τους

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Lost Password