Περιφέρεια Αττικής – Γ. Πατούλης: «Τα τελευταία 4 χρόνια κάναμε, όσα δεν έγιναν τα προηγούμενα 30 χρόνια».

Ημερίδα για το κυκλοφοριακό πρόβλημα διοργάνωσε σήμερα η Περιφέρεια Αττικής, η οποία διεξήχθη στο υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης με την παρουσία του Γιώργου Πατούλη και την συμμετοχή του υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρη Παπαστεργίου, του υφυπουργού Κωνσταντίνου Κυρανάκη και του υφυπουργού Υποδομών, Νίκου Ταχιάου.
Επίσης, στην ημερίδα, συμμετείχαν η Αν. καθηγήτρια του ΕΜΠ κα Βλαχογιάννη, ο Αντιδήμαρχος Αθηναίων Βασίλης Φοίβος Αξιώτης και ο συντονιστής της συζήτησης κ. Πουρναράκη
Ο Περιφερειάρχης Γιώργος Πατούλης, δήλωσε:
Σήμερα, διοργανώσαμε ημερίδα για το κυκλοφοριακό πρόβλημα.
Τα τελευταία 4 χρόνια κάναμε, όσα δεν έγιναν τα προηγούμενα 30 χρόνια.
Παρά την πανδημία και την ενεργειακή κρίση, εξασφαλίσαμε τους απαραίτητους πόρους και αλλάζουμε καθημερινά την Αττική.
Η Αττική είχε σχεδιαστεί για 1,5 εκατομμύριο πληθυσμό και σήμερα είναι 5 εκατομμύρια.
Η Περιφέρεια Αττικής τα τελευταία 4 χρόνια έχει δημιουργήσει το υπερσύγχρονο κέντρο κυκλοφορίας, όπου σε συνεργασία με την Τροχαία παρακολουθούμε και ρυθμίζουμε την κυκλοφορία σε μεγάλες οδικές αρτηρίες.
Ενδεικτικά αναφέρω τις ασφαλτοστρώσεις που έχουμε κάνει σε δεκάδες χιλιάδες χιλιομέτρων, την τοποθέτηση στηθαίων, την αντικατάσταση λαμπτήρων με νέα σύγχρονα τύπου LED.
Αντικαταστήσαμε παλαιά φανάρια με νέα σύγχρονα που εξυπηρετούν και συμπολίτες μας με κινητικά προβλήματα, προβλήματα όρασης και ακοής.
Η επέκταση του ΜΕΤΡΟ, οι βυθίσεις κεντρικών δρόμων θα φέρουν αλλαγές και θα βοηθήσουν στην εξομάλυνση της κυκλοφορίας των οχημάτων.
Έχουμε εξαιρετική συνεργασία μας με τη Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής, η οποία είναι επιφορτισμένη με την εκτελεστική αρμοδιότητα της διαχείρισης της κυκλοφορίας.
Σύντομα θα υπογράψουμε μια στρατηγική συμφωνία με τη Google, η οποία θα βελτιώσει σημαντικά την φωτεινή σηματοδότηση και αναμένεται να προσδώσει μεγαλύτερη ακρίβεια στην πληροφόρηση των οδηγών.
Εμείς επιτελούμε καθημερινά το έργο μας».