Την Τρίτη 05 Σεπτεμβρίου 2023, ώρα 20:30, στον προαύλιο χώρο του Αναψυκτηρίου, (έναντι Παλαιού Ελαιουργείου) στην παραλία Ελευσίνας, θα πραγματοποιηθεί η εκδήλωση παρουσίασης της μελέτης, που κατέκτησε το Α’ Βραβείο στον Πανελλήνιο Αρχιτεκτονικό Διαγωνισμό, για το νέο έργο:»Κτίριο υπηρεσιών Περιφερειακής Ενότητας Δυτικής Αττικής στην Ελευσίνα».
Ένα δημόσιο κτίριο αυτοδιοίκησης με κοινωνικό, πολιτιστικό & οικολογικό χαρακτήρα
Τη μελέτη παρουσιάζουν οι:
– Περιφερειάρχης Αττικής, Γιώργος Πατούλης
– Λευτέρης Κοσμόπουλος, Αντιπεριφερειάρχης Δυτικής Αττικής
– Τάσος Μπίρης, Αρχιτέκτων ΕΜΠ, Ομότιμος Καθηγητής Σχολής Αρχιτεκτόνων ΕΜΠ.
– Σοφία Τσιράκη, Αρχιτέκτων ΕΜΠ, Καθηγήτρια Σχολής Αρχιτεκτόνων ΕΜΠ.
Το οικόπεδο του νέου κτιρίου είναι δωρεά της εταιρείας ΤΣΙΜΕΝΤΟ ΤΙΤΑΝ Α.Ε.
