Ο Σταμάτης Πουλής, θα μιλήσει στις 11:00 στους εργαζόμενους των Ναυπηγείων Ελευσίνας.

Η ανάπτυξη των ναυπηγείων, θα βρεθεί σήμερα στο επίκεντρο της ομιλίας του υποψηφίου Βουλευτή Δυτικής Αττικής, κ Σταμάτη Πουλή.
Μιλώντας σε δημοσιογράφους μεταξύ άλλων ο κ. Πουλής, ανέφερε:
«Η Επαναλειτουργία των Ναυπηγείων Ελευσίνας συνοψίζεται στα παρακάτω θετικά στοιχεία τα οποία θα βελτιώσουν την ζωή τόσο των εργαζομένων σε αυτά όσο και γενικότερα την οικονομία. Ειδικότερα
– 600 θέσεις εργασίας σώθηκαν.
– 1400 νέες θέσεις εργασίας θα δημιουργηθούν.
– 42 εκατ. ευρώ δεδουλευμένα θα λάβουν οι εργαζόμενοι.
– 170 εκατ ευρώ θα είναι η επένδυση στα Ναυπηγεία, ώστε η Ελλάδα να διαθέτει ένα από τα τα πιο σύγχρονα, ψηφιακά και πράσινα Ναυπηγεία της Ευρώπης. Ήδη υπεγράφη το μνημόνιο συνεργασίας μεταξύ της CISCO και της ΟΝΕΧ Shipyards για 5G Δίκτυο.
– 1,1 δις ευρώ θα εισπράξει το Δημόσιο τα επόμενα 25 χρόνια από άμεσους και έμμεσους φόρους, λόγω της οικονομικής δραστηριότητας.
– 1,6 δις ευρώ θα διοχετευθούν στην ελληνική οικονομία μέσα από τις βιομηχανίες και τους συνεργαζόμενους με τα Ναυπηγεία κλάδους, μέσα στα επόμενα χρόνια της λειτουργίας τους
Και το ερώτημα που τίθεται βεβαίως είναι γιατί το ΠΑΣΟΚ καταφήψισε αυτή την Συμφωνία, όταν τα δεδομένα βελτίωσης της ζωής των εργαζομένων ήταν τόσο ξεκάθαρα;
Γιατί το ΠΑΣΟΚ καταψήφισε αυτήν την Συμφωνία την ίδια ώρα που οι οι εργαζόμενοι σε ποσοστό 99,7% ήταν υπέρ της Συμφωνίας Εξυγίανσης, την οποία μάλιστα και συνυπέγραψαν;
Βεβαίως η πραγματικότητα τελικά είναι αυτή που δίνει τις απαντήσεις: Η Νέα Δημοκρατία στην Ελευσίνα πήρε 40% και σε όλη την εκλογική περιφέρεια της Δυτικής Αττικής άγγιξε το ποσοστό του 42% Πρωτοφανές ποσοστό για τα εκλογικά δεδομένα της περιοχής .Για πρώτη φορά η Νέα Δημοκρατία άγγιξε την πρωτιά εδώ. Σε μία περιοχή του μόχθου και της εργατιάς. Και αυτό σημαίνει ότι οι πολίτες αντιλαμβάνονται ότι η Νέα Δημοκρατία έχει πρόγραμμα. Η Νέα Δημοκρατία έχει οδικό χάρτη και πυξίδα που οδηγεί στην καλυτέρευση και στην βελτίωση της καθημερινότητάς τους και της ζωής τους. Αυτό ανταμοίβουν οι πολίτες. Μακρυά από κομματικές παρωπίδες και στεγανά.
Και σε αυτόν τον δρόμο επιλέγουμε όλοι μας να βαδίζουμε. Στον δρόμο της προόδου και της ανάπτυξης. Ώστε να μπορέσουμε να χτίσουμε πάνω στα θεμέλια της προηγούμενης τετραετίας, ένα σύγχρονο ευρωπαϊκό κράτος. Δίπλα στον πολίτη, τον εργαζόμενο, την οικογένεια, τον συνταξιούχο και τον νέο άνθρωπο που ξεκινά τώρα την ζωή του.
Γιαυτό και επιλέγουμε να προχωρήσουμε : ΤΟΛΜΗΡΑ ΜΠΡΟΣΤΑ!».