Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση που διοργάνωσε, ο Δήμαρχος Αργύρης Οικονόμου.

Με μεγάλη επιτυχία και πλήθος κόσμου, πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση που διοργάνωσε, ο Δήμαρχος Ελευσίνας, κ. Αργύρης οικονόμου και ο Συνδυασμός  Συμφωνία Πολιτών», στο Πολιτιστικό Κέντρο “Λεωνίδας Κανελλόπουλος”.

Ο Δήμαρχος Ελευσίνας, κ. Αργύρης οικονόμου, αναφέρθηκε στον απολογισμό του έργου της Δημοτικής Αρχής και στο νέο πρόγραμμα του, για το μέλλον της Ελευσίνας-Μαγούλας.

Επίσης, ο κ. Α. Οικονόμου ανακοίνωσε τους πρώτους υποψηφίους του Συνδυασμού “Συμφωνία Πολιτών”, για τους οποίους δήλωσε, ότι είναι ιδιαίτερα περήφανος για όλους τους συνεργάτες του.

Το μήνυμα του Δημάρχου είναι: «Συνεχίζουμε όλοι μαζί, με σχέδιο και πρόγραμμα, πιο δυνατά, πιο ψηλά, για ένα καλύτερο σύγχρονο μέλλον για τον δήμο μας».

Αναλυτικά:

Ο Δήμαρχος Αργύρης Οικονόμου παρουσίασε τους πρώτους υποψηφίους του συνδυασμού του, ο οποίος απαρτίζεται από ενεργούς πολίτες, ανθρώπους της πόλης, επιστήμονες και επαγγελματίες.

Όπως ανέφερε και ο ίδιος ο Δήμαρχος «Τον αγώνα αυτό έχω την τιμή και τη χαρά να μην τον δίνω μόνος. Έχω μαζί μου μια σπουδαία ομάδα συνεργατών. Ανθρώπους που ξεκινήσαμε μαζί. Που δώσαμε μαζί την νικηφόρα μάχη των προηγούμενων εκλογών και ως δημοτική πλειοψηφία κάναμε το έργο για το οποίο σας μίλησα. Αλλά και πολλούς φίλους που συναντηθήκαμε στην πορεία. Ανθρώπους από διαφορετικούς χώρους που στο παρελθόν μπορεί και να βρεθήκαμε απέναντι. Σήμερα όμως προχωράμε μαζί, γκρεμίζουμε τα παλαιοκομματικά τείχη και τους τεχνητούς φράχτες και βάζουμεπάνω απ’ όλα το καλό του τόπου μας. Το όραμα για μια Ελευσίνα και Μαγούλα της εξωστρέφειας, της ανάπτυξης, της ποιότητας, της προοπτικής! Τους ευχαριστώ όλους. Και τους «παλιούς» και τους «νέους». Είναι όλοι, άνθρωποι που συναντάτε καθημερινά στον δρόμο. Νέες και νέοι. Επιστήμονες, επαγγελματίες αλλά και άνθρωποι του μόχθου και της προσφοράς. Κοντολογίς, άνθρωποι της κοινωνίας. Τους ευχαριστώ για την τιμή και την εμπιστοσύνη τους, να προχωρήσουμε όλοι μαζί μια γροθιά για την Ελευσίνα & Τη Μαγούλα ψηλά».

Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του, ο Δήμαρχος Αργύρης Οικονόμου απαρίθμησε τα έργα που έχουν γίνει στα 4 χρόνιατης θητείας του, ενώ στάθηκε κυρίως στις υποδομές που υστερούσαν για πολλά χρόνια στην πόλη αλλά και στη μεγάλη προσπάθεια που γίνεται στα σχολεία και τις σχολικές υποδομές.

Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο Δήμαρχος: « Από την πρώτη στιγμή που με τη δική σας εμπιστοσύνη ορκίστηκα Δήμαρχος του σπουδαίου τόπου μας, σκεφτόμουν τη σημερινή μέρα. Την ώρα που θα κάνω τον απολογισμό των έργων μας. Και όχι των λόγων μας. Αν θα μπορώ να σας κοιτάξω στα μάτια και αν θα έχω τη συνείδησή μου ήσυχη ότι ανταποκρίθηκα στην εμπιστοσύνη σας. Και αυτό που μπορώ σήμερα να σας πω είναι ότι έδωσα όλη μου τη δύναμη για να πάμε τον τόπο μας μπροστά. Και αν κάτι με γεμίζει με χαρά και περηφάνια είναι ότι με όποιο μέτρο και αν κρίνει κανείς, η Ελευσίνα και η Μαγούλα σήμερα είναι καλύτερες από ό,τι 4 χρόνια πριν. Δεν πέρασε μια 4ετία, χαμένη στις δικαιολογίες και τις υποσχέσεις. Δουλέψαμε, σχεδιάσαμε, διεκδικήσαμε και κάναμε σημαντικό,μετρήσιμο και κυρίως ωφέλιμο έργο για τους πολίτες. Δεν θα πω πολλά απόψε, ούτε θα παραθέσω απλώς έργα και αριθμούς για όσα πετύχαμε. Θα πω λίγα λόγια για το πώς κινηθήκαμε. Για τη φιλοσοφία μας. Την κεντρική ιδέα που σημάδεψε τη θητεία μας. Και αυτή ήταν να αλλάξουμε την εικόνα της Ελευσίνας και εσωτερικά, αλλά κυρίως εξωτερικά. Να κινηθούμε με εξωστρέφεια. Να αναδείξουμε την ιδιαίτερη ταυτότητά μας. Και παράλληλα να δείξουμε ότι αυτή η πόλη δεν έχει μόνο ιστορία και πολιτιστικό αποτύπωμα, αλλά προοπτικές. Δημιουργεί ευκαιρίες. Είμαστε μια πόλη 25 μόλις χιλιόμετρα από την Αθήνα. Μια περιοχή που συνδυάζει τα οφέλη να μένεις κοντά στην πρωτεύουσα, αλλά και τα οφέλη της μικρής πόλης, με τον ανθρώπινο χαρακτήρα της γειτονιάς. Παρόλα αυτά, στη συνείδηση πολλών, η Ελευσίνα ήταν μια πόλη της «πίσω αυλής». Γιατί επί πολλά χρόνια αυτό ήταν η Δυτική Αττική για τους κρατούντες. Και η Ελευσίνα μέρος αυτής της αντίληψης, παρά τα ιδιαίτερα στοιχεία της που την έκαναν να ξεχωρίζει. Το πρώτο λοιπόν που θελήσαμε να αλλάξουμε ήταν αυτή η αντίληψη. Να διεκδικήσουμε όσα η ιστορία, ο πολιτισμός και η ποιότητα των ανθρώπων μας επιβάλει! Να αναδείξουμε τις ομορφιές και τις τεράστιες δυνατότητες ανάπτυξης της πόλης μας. Τις ευκαιρίες που παρέχει για επενδύσεις και δημιουργία. Να κάνουμε έργα που θα βελτιώσουν την καθημερινότητα των συμπολιτών μας. Κάνοντας λοιπόν έναν σύντομο απολογισμό της πρώτης μας θητείας ξεχωρίζω πολλούς λόγους για τους οποίους μπορούμε να είμαστε ικανοποιημένοι για όσα καταφέραμε.

Πρώτον. Τα περισσότερα που υποσχεθήκαμε τα κάναμε. Δίνοντας έτσι τέλος σε μια παθογένεια της πολιτικής που για χρόνια τη χαρακτήριζε. Και δεν ήταν άλλη από τα πολλά λόγια και τα λίγα έργα. Προφανώς δεν προλαβαίνουν να γίνουν όλα σε μια θητεία, γι’ αυτό ζητάμε εξάλλου να συνεχίσουμε. Τα περισσότερα όμως, μπήκαν σε ένα δρόμο.

Δεύτερον. Ο Δήμος μας ως οργανισμός, έκανε βήματα μπροστά. Τα οικονομικά μας νοικοκυρεύτηκαν. Η εξυπηρέτηση των πολιτών βελτιώθηκε. Οι πόρτες του Δημαρχείου ήταν πάντα ανοιχτές. Το γνωρίζετε άλλωστε, αυτό. Αξιοποιήσαμε κάθε διαθέσιμο πόρο και κάθε ευρώ που ξοδέψαμε προσπαθήσαμε να πιάσει τόπο. Είτε αυτό αφορούσε την καθημερινότητά μας, είτε την κοινωνική πολιτική, τα σχολεία, τις υποδομές.

Τρίτον. Διεκδικήσαμε, ξεκολλήσαμε ή συμβάλαμε στο να ξεκολλήσουν πολλά ζητήματα που βάλτωναν επί δεκαετίες. Ο αποχαρακτηρισμός τμημάτων του παραλιακού μετώπου, ώστε να αξιοποιηθούν από τον Δήμο και να αποδοθούν στους πολίτες. Οι Εργατικές Κατοικίες που παραδόθηκαν επιτέλους στους δικαιούχους μετά από 10 και πλέον έτη, που ρήμαζαν σε ένα από τα πιο όμορφα σημεία της Ελευσίνας μας. Η εξασφάλιση 30 εκατ. ευρώ επιχορηγήσεων από το κράτος και οι χορηγίες από ιδιώτες και μεγάλες επιχειρήσεις για έργα πνοής στην πόλη. Η έναρξη της διαδικασίας για την απορρύπανση της ΠΥΡΚΑΛ, είναι διεκδικήσεις και επιτεύγματα αυτής της τετραετίας. Αυτής της Δημοτικής Αρχής. Μιας Δημοτικής Αρχής που μέσα σε 4 χρόνια κατάφερε να κάνει όσα δεν είχαν γίνει, δεκαετίες ολόκληρες.

Τέταρτον. Διασώσαμε την Πολιτιστική Πρωτεύουσα και γλιτώσαμε την Ελευσίνα μας από έναν πρωτοφανή διεθνή διασυρμό. Όταν το 2019 αναλάβαμε τη Διοίκηση του Δήμου, όλα ήταν στον αέρα. Καμία υποδομή δεν ήταν έτοιμη, δεν υπήρχαν καν ώριμες διαδικασίες και μελέτες.Και θέλω να είμαι ειλικρινής: Αν δεν υπήρχε ο covid να μεταφερθεί η Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης κατά 2 χρόνια αργότερα, θα είχαμε τεράστιο πρόβλημα. Χάρη στη δική μας δουλειά καταφέραμε να μην δυσφημιστεί η πόλη μας και να γίνουν όσα θα μείνουν κληρονομιά στα παιδιάμας.


Το πέμπτο και βασικότερο όμως είναι ότι η περιοχή μας έχει μπει σε μια νέα εξωστρεφή εποχή και αποκτά πλέον καλύτερη προοπτική. Μπαίνει δυναμικά στο χάρτη για την ποιότητα ζωής της, το ιστορικό της αποτύπωμα, τις δυνατότητες που δίνει, τον πολιτιστικό της πλούτο, τις ευκαιρίες που δημιουργεί. Αναδεικνύεται σε τουριστικό προορισμό, μέσα από δράσεις προβολής της πόλης και των δρώμενών της, τη συμμετοχή σε εκθέσεις τουρισμού. Προβάλει την ταυτότητά της ώστε ξεκινώντας από αυτό να γίνει ένας πιο ολοκληρωμένος αναπτυξιακός πυλώνας για όλη την περιοχή. Με το Δήμο Ελευσίνας πρωταγωνιστή στην όλη προσπάθεια! Με πολλά μεγάλα και μικρά έργα σε όλη την έκταση του Δήμου μας. Σε κάθε γειτονιά.

Η προσπάθεια ξεκίνησε από το ίδιο μας το σπίτι.

Τακτοποιήσαμε τις οφειλές του Δήμου προς τρίτους και διεκδικούμε κάθε οφειλή μεγάλων εταιρειών προς τον Δήμο μας. Μειώσαμε τα δημοτικά τέλη στηρίζοντας τους πιο αδύναμους συμπολίτες μας σε μια δύσκολη περίοδο.
Προχωράμε τον ψηφιακό μετασχηματισμό του Δήμου μας εξασφαλίζοντας χρηματοδοτήσεις 2 εκατ. ευρώ από το πρόγραμμα «Αντώνης Τρίτσης».
Αλλά και καθημερινά διευκολύνουμε τους συμπολίτες μας και εκσυγχρονίζουμε την υπηρεσία μας, μηχανογραφώντας μεγάλο εύρος λειτουργιών του Δήμου μας.

Εξασφαλίσαμε 20 εκατ. ευρώ για δράσεις (κυρίως αγορές) που ήδη υλοποιούνται. Και εκτός από αυτή, πρόσθετες χρηματοδοτήσεις από το Ταμείο Ανάκαμψης, το Πράσινο Ταμείο, το Υπ. Μετανάστευσης, το Υπουργείο Αθλητισμού, το Περιφερειακό πρόγραμμα Αττικής. Δεν αφήσαμε ούτε μια ευκαιρία χαμένη!.

Οι εποχές της αδράνειας ανήκουν στο παρελθόν! Και το παρελθόν το έχουμε αφήσει οριστικά πίσω μας. Παράλληλα, επενδύουμε στην επόμενη μέρα της Ελευσίνας και της Μαγούλας. Φτιάχνοντας καλύτερα σχολεία για τα παιδιά μας, επενδύοντας στην καθημερινότητά τους, είτε μέσω βοηθητικών χώρων είτε μέσω των αθλητικών τους χώρων. Οι περισσότερες κτηριακές εγκαταστάσεις έχουν αναβαθμιστεί και ήδη αυτό το διάστημα, εκτελούνται εκ νέου εργασίες στις περισσότερες σχολικές υποδομές.

Μετά από έντονες δικές μας παρεμβάσεις, βρισκόμαστε σε διαδικασία δημοπράτησης μελετών για 2 νέα Νηπιαγωγεία και 2 νέα Δημοτικά σχολεία. Μάλιστα, το ένα από αυτά βρίσκεται εδώ, δίπλα μας, στο οικόπεδο Μελεδήμα. Σε όλα αυτά τα μεγάλα, προσθέτω και τα απλά, καθημερινά, που δυστυχώς τόσα χρόνια αν και αυτονόητα, δεν ήταν δεδομένα.

Προχωρήσαμε την ενεργειακή αναβάθμιση όλων των σχολικών κτιριακών υποδομών, προκειμένου να μειώσουμε το περιβαλλοντικό αποτύπωμα και κυρίως, να εξοικονομήσουμε χρήματα από τα ταμεία του Δήμου.

Ενεργοποιήσαμε για πρώτη φορά το πρόγραμμα «Σχολικός Τροχονόμος» σε Δημοτικά Σχολεία με περιοχές με κυκλοφοριακά προβλήματα, έτσι ώστε τα παιδιά μας να πηγαίνουν με ασφάλεια στα σχολεία τους. Με το ίδιο πάθος εργαστήκαμε και στον χώρο του Αθλητισμού. Δεν στηρίξαμε απλά, όλα τα αθλητικά σωματεία της περιοχής μας, αλλά προχωρήσαμε σε αναβάθμιση των υποδομών και αθλητικών εγκαταστάσεων, για να τους χαίρονται και να τουςαπολαμβάνουν οι αθλητές και αθλούμενοί μας. Προχωρήσαμε στην ανακατασκευή αποδυτηρίων και βοηθητικών αθλητικών χώρων στα γήπεδα και τα στάδιά μας. Εξοπλίσαμε με απινιδωτές όλα τα Στάδια και προνοήσαμε ώστε να γίνουν σεμινάρια ΚΑΡΠΑ στους αθλητικούς Συλλόγους.

Εκδώσαμε για πρώτη φορά Κάρτα Αθλητή για τους αθλητές όλων των συλλόγων της περιοχής μας. Στο πλαίσιο του αθλητισμού, οι παρεμβάσεις μας δεν αφορούσαν μόνο τις υποδομές αλλά μεριμνήσαμε πρωτίστως, για την υγεία των αθλητών, την πρόληψη στα γήπεδά μας και την εκπαίδευσητους για περιπτώσεις εκτάκτων αναγκών.

Φροντίδα όμως δείξαμε και για την Τρίτη ηλικία. Τους ανθρώπους που μας μεγάλωσαν και τους επιστρέφουμε την ευγνωμοσύνη μας με δράσεις. Με την ανακαίνιση των ΚΑΠΗ και τον εμπλουτισμό των δραστηριοτήτων τους.

Με τη λειτουργία ΚΕΠ Υγείας. Με τα δωρεάν προγράμματα υγείας και προληπτικών εξετάσεων.

 

Φίλες και Φίλοι,

 

Στον αστικό ιστό της πόλης μας γίνεται μια κοσμογονία. Ο Δήμος Ελευσίνας αυξάνει την ακίνητη περιουσία του καιαποκτά υψηλού επιπέδου πολιτιστικές και κοινωνικές υποδομές.Με την εφαρμογή του γενικού πολεοδομικού σχεδίου πόλης οΔήμος μας απέκτησε 12 ακίνητα αξίας πάνω από 9 εκατ. ευρώ.Χωρίς μάλιστα να δαπανήσουμε ούτε ένα ευρώ από το ταμείομας για αγορές και απαλλοτριώσεις, αλλά μόνο από τιςεπιχορηγήσεις του Δήμου. Αποκτήσαμε έτσι υποδομές και πολιτιστικούς χώρους που ποτέ άλλοτε δεν διέθετε ο Δήμος μας.Το ακίνητο του Μορφόπουλου, η Διέλευση, το Σινέ Ελευσις, τοΙΡΙΣ, η ΟΑΣΗ, το πρώην ΙΚΑ, είναι πλέον περιουσία των πολιτών της Ελευσίνας μας και γίνονται σύμβολα αναγέννησης της πόλης μας.

Την ίδια ώρα υλοποιήθηκαν ή βρίσκονται σε εξέλιξη:

Η Ανάπλαση του Παλαιού Δημαρχείου. Ένα κτίριο στον κεντρικό πεζόδρομο της Ελευσίνας που μαράζωνε. Πλέον έχει γίνει ένα στολίδι στο κέντρο της πόλης μας.

Η ανάπλαση του αναψυκτηρίου στη παραλία. Ένα ακόμη κτήριο που βρισκόταν υπό εγκατάλειψη, πλέον κοσμεί την παραλία μας.

Στην περιοχή του Νεκροταφείου, μία πλήρως παραμελημένη γιαπολλά χρόνια γειτονιά, ανακατασκευάσαμε 3 γήπεδα για μικρούς και μεγάλους τα οποία καθημερινά σφύζουν από ζωή.

Η ανακατασκευή χώρων του Παλαιού Ελαιουργείου, με τηνανακαίνιση και επαναχρήση των 3 αποθηκών. Τρεις χώροι που για χρόνια παρέμεναν ακατάλληλοι, πλέον χρησιμοποιούνται και φιλοξενούν σπουδαίες εκθέσεις και δράσεις.

Και θέλω να τονίσω ότι, η δική μας Δημοτική Αρχή ήταν εκείνη που άλλαξε τη χωροθέτηση για την ανέγερση του Νέου Αρχαιολογικού Μουσείου, έτρεξε όλες τις διαδικασίες με το Υπ.Πολιτισμού και την Εθνική Τράπεζα και πλέον έχουμε μπει στοστάδιο της δημοπράτησης των μελετών για την ανέγερσή του στον χώρο του Παλαιού Ελαιουργείου.
Η ανακατασκευή της πλατείας Ηρώων, του ΙΡΙΣ, του Πάρκου Μαγούλας κάνουν την περιοχή μας πιο όμορφη και πιο λειτουργική.
Οι πλατείες Ειρήνης, Δημοκρατίας και Νεολαίας, ανακατασκευάστηκαν για πρώτη φορά μετά από 30 χρόνια.Έγινε αντικατάσταση οδοφωτισμού με led, έργο αξίας 6 εκατ.ευρώ που θα έχει σημαντικά οφέλη για το Δήμο μας και από την πρώτη μέρα τοποθέτησής τους, η εικόνα της πόλης μιλάει από μόνη της. Πλέον, η Ελευσίνα και η Μαγούλα είναι πόλεις φωτεινές, με περισσότερη ασφάλεια. Η νέα παιδική χαρά στο Αεροδρόμιο, οι ανακατασκευές παιδικών χαρών σε Ελευσίνα και Μαγούλα, για την ψυχαγωγία των μικρών μας φίλων, είναι κάποιες από τις καθημερινές μας αγωνίες και γι’ αυτό και καταβάλλουμε πολύ μεγάλη προσπάθεια.

Γιατί θέλω να σας πω και μία μεγάλη αλήθεια. Πολλοί από εσάς, αναρωτιούνται γιατί ο Οικονόμου φτιάχνει γήπεδα, φτιάχνει κτήρια και δεν φτιάχνει τα απλά και καθημερινά.

Γιατί φίλοι μου, η πραγματικότητα είναι ότι δεν μπορούμε ναπαρέμβουμε σε τίποτα από όλα όσα καθημερινά κάνουμε χρήση γιατί πολλοί από τους δημόσιους χώρους δεν ανήκουν στον Δήμο μας.

Και τι εννοώ.

Κάποιοι, που σήμερα αυτοπροσδιορίζονται ως σωτήρες της πόλης δεν μερίμνησαν ώστε να ενταχθούν στο Κτηματολόγιο πλατείες και πάρκα, με αποτέλεσμα εμείς σήμερα να μην μπορούμε να παρέμβουμε ολιστικά μέσω μελετών και χρηματοδοτήσεων.

Και είναι η δική μας δημοτική αρχή αυτή που μετά από 20 χρόνια αδράνειας, πέτυχε ειδική ρύθμιση στο Υπουργείο Περιβάλλοντος και πλέον εντάσσουμε όλους αυτούς τους χώρους στην ιδιοκτησία μας, για να μπορέσουμε να τους αξιοποιήσουμε όπως αρμόζει. Είναι μία από τις πολλές εκκρεμότητες του παρελθόντος, που βρίσκει λύση με τη δική μας θητεία. Και μιας και μιλάω για εκκρεμότητες του παρελθόντος, αξίζει να πω πως επί δικής μας θητείας προωθήθηκε η πολεοδόμηση του

Άνω και Κάτω Σαρανταπόταμου, η αναθεώρηση τμήματος τουΓενικού Πολεοδομικού Σχεδίου και η έγκριση της πολεοδομικήςμελέτης στο Στρίφι.

 

Και θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι τα όνειρά μας δεν σταματούν εδώ. Έχουμε σχέδια για την επόμενη μέρα. Γιατί αυτήν την τετραετία αποκτήσαμε μία σειρά από υποδομές και θέλω να σας πω, πως η επόμενη τετραετία θα είναι για εμάς ακόμη πιο δημιουργική γιατί στόχος μας είναι να ανακατασκευάσουμε, να αναμορφώσουμε, να εμπλουτίσουμε όλες αυτές τις υποδομές, δημιουργώντας κέντρα πολιτισμού,κέντρα ψυχαγωγίας, δράσεις για μικρούς και μεγάλους. Για να μένει ο Ελευσίνιος και ο Μαγουλιώτης στην πόλη του».

Οι πρώτοι υποψήφιοι της «Συμφωνίας Πολιτών».

1. Αθανασίου Στέλλα, Οικονομικό και Διοικητικό Στέλεχος, Εθελόντρια στον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό στον τομέα Υγείας.

2. Αναστασοπούλου Δήμητρα, Καθηγήτρια Αγγλικής Φιλολογίας στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
3. Ανυφαντή Μαρία, Απόφοιτη Τμήματος Μαρκετινγκ και Σχεδιάστρια Κοσμημάτων.
4. Βαρασά Ελένη, Φιλόλογος, Ιδιοκτήτρια Φροντιστηρίου και ΚΔΑΠ
5. Βιλλιώτης Νικος, Φαρμακοποιός, Πρόεδρος Κοινωφελούς Επιχείρησης.
6. Γερόλυμος Νικήτας, Δικηγόρος.
7. Γεωργόπουλος Λεωνίδας, Τεχνολόγος Τροφίμων και Διατροφής, Ελεύθερος Επαγγελματίας, Μέλος Συμβουλίου Δημοτικής Ενότητας Ελευσίνας.
8. Γιαννίκος Γιάννης, Αστυνομικός, Πρόεδρος Συμβουλίου Δημοτικής Κοινότητας Ελευσίνας και Υπεύθυνος Δημοτικής Αστυνομίας.
9. Δενζιρτζόγλου Μανώλης, Ιδιωτικός Υπάλληλος, Γενικός Γραμματέας της Ομοσπονδίας Χειριστών Μηχανημάτων Έργων Ελλάδας.
10. Ηλιόπουλος Γιώργος, Οικονομολόγος, Λογιστής Α Τάξης, Αντιδήμαρχος Οικονομικών και Διοικητικών Υπηρεσιών.
11. Κάβουρα Στέλλα, Διακοσμήτρια, Αντιδήμαρχος Μαγούλας και ΚΕΠ, Πρόεδρος Πρωτοβάθμιας Σχολικής Επιτροπής.
12. Καλογριδάκης Μανώλης, Λιμενεργάτης, Δημοτικός Σύμβουλος.
13. Κουρούνης Γιώργος, Ιατρός, Πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου.
14. Κουρσάρη Χριστίνα, Φοιτήτρια Οικονομικών Σπουδών Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου.
15. Κριεκούκη Κατερίνα, Χημικός, Αντιπρόεδρος Νομικού Προσώπου ΠΑΚΠΠΑ.
16. Λαμέ Μαρκέλλα, Μοδίστρα, Επιδιορθώσεις Ενδυμάτων.
17. Λάσκου Ουρανία, Απόφοιτη Διοίκησης Επιχειρήσεων.
18. Λισγάρας Βαγγέλης, Ελεύθερος Επαγγελματίας
19. Μαρανή Χριστίνα, Δικηγόρος, Κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος Πανεπιστημίου Πειραιώς.
20. Μίχας Μενέλαος, Δημοτικός Υπάλληλος, Αντιδήμαρχος Διαχείρησης Πρασίνου και Επιχειρησιακής Λειτουργίας.
21. Μερτζάνη Κυριακή, Επιχειρηματίας.
22. Νέζης Χρήστος, Σύμβουλος Πωλήσεων.
23. Ντάφος Δημήτρης, Αστυνομικός, Μέλος Συμβουλίου Δημοτικής Κοινότητας Ελευσίνας.
24. Οικονόμου Χριστίνα, Φαρμακοποιός.
25. Παναγιωτόπουλος Συμεών, Φοιτητής στο Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανολόγων του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής.
26. Παππάς Λεωνίδας, Αντιστράτηγος εα, Αντιδήμαρχος Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Περιβάλλοντος, Πρόεδρος Νομικού Προσώπου ΠΑΚΠΠΑ.
27. Σιδηροπούλου Ειρήνη, Απόφοιτη Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος, πρώην πρωταθλήτρια και νυν προπονήτρια ρυθμικής γυμναστικής.
28. Σιμάκος Νίκος, Φοιτητής Πανεπιστημίου Πατρών στο Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών.
29. Σιούτη Ζωή,  Κλινική και Συμβουλευτική Ψυχολόγος παιδιών, εφήβων και ενηλίκων, με εξειδίκευση στη Γνωσιακή Συμπεριφοριστική Ψυχοθεραπεία
30. Σκόρδα Ξένια, Δικηγόρος
31. Στραιτούρη Ζωή, Ελεύθερη Επαγγελματίας, Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Προστασίας Παιδείας και Πολιτισμού.
32. Τζιγκιτζέλα Κατερίνα, Ελεύθερη Επαγγελματίας, Πρόεδρος Δευτεροβάθμιας Σχολικής Επιτροπής, Αντιπρόεδρος Κοινωφελούς Επιχείρησης.
33. Τζίμας Φάνης, Ιδιοκτήτης Γυμναστηρίου.
34. Τοπτσή – Μαλαχιά Άννα, Παιδαγωγός Πρώιμης Προσχολικής Ηλικίας
35. Τούρτας Κώστας, Προιστάμενος Ελληνικών Αμυντικών Συστημάτος, Μέλος Διοίκησης Εργατικού Κέντρου Ελευσίνας.
36. Τούσης Θοδωρής, Ελεύθερος Επαγγελματίας.
37. Τσολάκη Ευτυχία, Φιλόλογος, Καθηγήτρια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και νυν Φοιτήτρια Καποδιστριακού Πανεπιστημίου.
38. Φούρλαρη Βάσω, Φιλόλογος – Κάτοχος Μεταπτυχιακού στην Γλωσσολογία.
39. Χωραβάτης Κώστας, Ιδιωτικός Υπάλληλος, Δημόσιες Σχέσεις στον χώρο της εστίασης.

 

Διαβάστε Επίσης...

Νίκος Ταχιάος: Εντός του 2025 η δημοπράτηση του Κόμβου Σκαραμαγκά και της νέας εξόδου στη Μεταμόρφωσ...
Ελευσίνα: Παρουσία του ΥΕΘΑ Νίκου Δένδια στην εκδήλωση του ΓΕΑ για την Κοινωνική Προσφορά της Πολεμι...
Οι πληρωμές από e-ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ έως τις 18 Οκτωβρίου
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης συνεχάρη τον Νίκο Ανδρουλάκη για την επανεκλογή του
Διαθέσιμο το νέο ειδικό σήμα Δακτυλίου για την περίοδο 2024 – 2025 μέσω gov.gr και Gov.grWallet
Με 59,92%% νικητής  ο Νίκος Ανδρουλάκης στον δεύτερο γύρο των εκλογών για νέο πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ
Σταμάτης Πουλής: Το Πρότυπο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών στο Νοσοκομείο Παίδων – Αγία Σοφία
Ενισχύσεις στους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος του Οκτωβρίου για τη στήριξη ευάλωτων καταναλωτών
Νίκος Χαρδαλιάς: Ένας χρόνος σήμερα από μια μεγάλη, μια ξεχωριστή νίκη!
Σταμάτης Πουλής: Μαζί συνεχίζουμε για την καλυτέρευση της καθημερινότητας όλων των πολιτών  της Δυτι...
Βουλή: Κατατέθηκε το προσχέδιο του κρατικού προϋπολογισμού του έτους 2025
Παρουσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη ο αγιασμός για την έναρξη των εργασιών της Βουλής

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Lost Password