Αθήνα-Ομόνοια- Πρωθυπουργός: Η περιοχή αλλάζει, όπως αλλάζει και ολόκληρη η Ελλάδα

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης επισκέφθηκε νωρίτερα σήμερα, το κτίριο όπου στεγαζόταν παλαιότερα το «Μινιόν», στο κέντρο της Αθήνας, το οποίο ανακατασκευάζεται ώστε να μετατραπεί σε «πράσινο» συγκρότημα που θα φιλοξενεί γραφεία, εμπορικά καταστήματα και διαμερίσματα.

Ο Πρωθυπουργός ενημερώθηκε για την πορεία των εργασιών και είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με εργαζόμενους. Στο τέλος της επίσκεψής του ο Κυριάκος Μητσοτάκης έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Το ιστορικό “Μινιόν” είναι ταυτισμένο με την ακμή αλλά και με την παρακμή του ιστορικού κέντρου της Αθήνας. Χαίρομαι, πράγματι, που μέσα και από αυτή την σημαντική επένδυση πιστοποιείται το πολύ μεγάλο επενδυτικό ενδιαφέρον για την αναβίωση μιας περιοχής η οποία εδώ και πολλά χρόνια είχε εγκαταλειφθεί στις τύχες της -προσωπικά το γνωρίζω καλά, διότι για αρκετό καιρό το πολιτικό μου γραφείο ήταν εδώ, στη γωνία Πατησίων και Χαλκοκονδύλη.

Η περιοχή αλλάζει, όμως, όπως αλλάζει και ολόκληρη η Ελλάδα. Μια χώρα η οποία, πια, είναι ελκυστικός προορισμός για επενδύσεις και φυσικά το κέντρο της Αθήνας προσφέρει, ακριβώς, αυτές τις σημαντικές ευκαιρίες.

Εγώ να σταθώ στο γεγονός ότι αυτή η επένδυση -πέρα από τη μεγάλη σημειολογία της: μετά από δεκαετίες αυτό το ιστορικό κτίριο θα ξαναποκτήσει ζωή- να σταθώ στο γεγονός ότι μιλάμε για μια μεικτή χρήση. Άρα δεν μιλάμε μόνο για ένα ξενοδοχείο. Μιλάμε για χώρους για καταστήματα, για χώρους γραφείων αλλά και για κατοικία, κάτι το οποίο δίνει ζωή 24 ώρες το 24ωρο σε μια περιοχή της Αθήνας που το βράδυ είχε -και σε έναν βαθμό έχει ακόμα- τις δυσκολίες της.

Και βέβαια στο γεγονός ότι όλες οι επενδύσεις οι οποίες γίνονται σήμερα που αφορούν τον κατασκευαστικό κλάδο είναι επενδύσεις οι οποίες γίνονται με τα υψηλότερα περιβαλλοντικά standards, και ως προς την απομάκρυνση του αμιάντου αλλά και ως προς το ενεργειακό αποτύπωμα, την ενεργειακή κατανάλωση αυτού του κτιρίου.

Επίσης, το γεγονός ότι και αυτό το σημαντικό, δύσκολο και περίπλοκο έργο γίνεται από ελληνική εταιρεία development, από ελληνική κατασκευαστική εταιρεία, με Έλληνες αρχιτέκτονες, καταδεικνύει ότι και στον τομέα αυτόν είμαστε στην πρώτη γραμμή της παγκόσμιας πρωτοπορίας, συνεισφέροντας με αυτόν τον τρόπο στην σημαντική αστική αναγέννηση του κέντρου της Αθήνας. Μια προσπάθεια η οποία έχει την συνολική στήριξη της κυβέρνησης, σε συνεργασία πάντα με τον Δήμο, με την Τοπική Αυτοδιοίκηση. Αυτό το οποίο γίνεται στο κέντρο της Αθήνας σήμερα, παρά τις όποιες προσωρινές δυσκολίες, είναι πράγματι πολύ εντυπωσιακό.

Πιστεύω ότι τα καλύτερα είναι ακόμα μπροστά μας, δεν τα έχουμε δει».

Στη συνέχεια ο Κυριάκος Μητσοτάκης περπάτησε στην περιοχή της Ομόνοιας, όπου συνομίλησε με καταστηματάρχες.

Διαβάστε Επίσης...

Νίκος Ταχιάος: Εντός του 2025 η δημοπράτηση του Κόμβου Σκαραμαγκά και της νέας εξόδου στη Μεταμόρφωσ...
Ελευσίνα: Παρουσία του ΥΕΘΑ Νίκου Δένδια στην εκδήλωση του ΓΕΑ για την Κοινωνική Προσφορά της Πολεμι...
Οι πληρωμές από e-ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ έως τις 18 Οκτωβρίου
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης συνεχάρη τον Νίκο Ανδρουλάκη για την επανεκλογή του
Διαθέσιμο το νέο ειδικό σήμα Δακτυλίου για την περίοδο 2024 – 2025 μέσω gov.gr και Gov.grWallet
Με 59,92%% νικητής  ο Νίκος Ανδρουλάκης στον δεύτερο γύρο των εκλογών για νέο πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ
Σταμάτης Πουλής: Το Πρότυπο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών στο Νοσοκομείο Παίδων – Αγία Σοφία
Ενισχύσεις στους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος του Οκτωβρίου για τη στήριξη ευάλωτων καταναλωτών
Νίκος Χαρδαλιάς: Ένας χρόνος σήμερα από μια μεγάλη, μια ξεχωριστή νίκη!
Σταμάτης Πουλής: Μαζί συνεχίζουμε για την καλυτέρευση της καθημερινότητας όλων των πολιτών  της Δυτι...
Βουλή: Κατατέθηκε το προσχέδιο του κρατικού προϋπολογισμού του έτους 2025
Παρουσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη ο αγιασμός για την έναρξη των εργασιών της Βουλής

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Lost Password