Άδωνις Γεωργιάδης: Ο κ. Παναγόπουλος και η ΓΣΕΕ απέδειξαν για άλλη μία φορά πως η Ελλάδα καταστράφηκε από τους κακούς συνδικαλιστές

Δήλωση Υπουργού Ανάπτυξης & Επενδύσεων, κ. Άδωνι Γεωργιάδη για τα Ναυπηγεία Ελευσίνας:

«Οι εργαζόμενοι των ναυπηγείων Ελευσίνος με μεγάλο αίσθημα ευθύνης δέχθηκαν το σχέδιο εξυγίανσηςτο υπέγραψαν σε ποσοστό 97,8% και το κατέθεσαν στο δικαστήριο με τη συναίνεσή τους.

Το σχέδιο αυτό προβλέπει ότι μέχρι την έκδοση της δικαστικής απόφασης και  την ίδρυση της νέας εταιρείας των ναυπηγείων Ελευσίνας δεν θα πληρώνονται τίποτα περισσότερο παρά μόνο το μισθό τους από το Πολεμικό Ναυτικό και την τριμερή παλαιά συμφωνία του 2016.

Αποφάσισαν ότι δεν θα διεκδικήσουν ούτε περαιτέρω μισθούς, ούτε δώρα Χριστουγέννων και Πάσχα, έως ότου εκδοθεί η δικαστική αυτή απόφαση.

Γιατί; Διότι ούτως ή άλλως δεν έπαιρναν μισθούς και δώρα Πάσχα και Χριστουγέννων εδώ και μια δεκαετία, χωρίς κανείς να ενδιαφερθεί για αυτούς και γιατί όλα τα χρωστούμενα μέχρι το Σεπτέμβριο του ’21 θα τα πληρωθούν στο ακέραιο όταν ξεκινήσει το σχέδιο εξυγίανσης.

Ο κ. Πάνος Ξενοκώστας που ήδη έχει πάει πολλά πλοία στην Ελευσίνα και που πληρώνει τους εργαζόμενους επιπλέον των 800 ευρώ, χιλιάδες ευρώ κάθε μήνα από το Νοέμβριο μέχρι σήμερα ως μη όφειλε, προκατέβαλε 3.000.000 ευρώ από τα χρωστούμενα των εργαζομένων, τα οποία,σύμφωνα με το σχέδιο εξυγίανσης, θα έπρεπε να τα καταβάλει μήνες μετά την έκδοση της δικαστικής απόφασης.

Δηλαδή έχει ρισκάρει αυτά του τα χρήματα, καθόσον αν το σχέδιο εξυγιάνσεως απορριφθεί από το δικαστήριο, τα χρήματα αυτά θα τα χάσει.

Μου προκαλεί μεγάλη εντύπωση ο κ.Παναγόπουλος και η ΓΣΕΕ, που όλα αυτά τα χρόνια δεν έχουν πάει ποτέ στην Επιθεώρηση Εργασίας να καταγγείλουν το γεγονός ότι οι εργαζόμενοι στα ναυπηγεία Ελευσίνος δεν λαμβάνανε μισθούς και δώρα, εμφανίστηκαν ξαφνικά τώρα που είμαστε λίγες εβδομάδες πριν την έκδοση της δικαστικής απόφασης, μόνο και μόνο όχι φυσικά για να προστατεύσουν τα συμφέροντα των εργαζομένων, αλλά για να τινάξουν στον αέρα το σχέδιο εξυγίανσης και να αφήσουν τους εργαζόμενους πάλι στο δρόμο.

Ο κ. Παναγόπουλος και η ΓΣΕΕ απέδειξαν για άλλη μία φορά πως η Ελλάδα καταστράφηκε από τους κακούς συνδικαλιστές. Από εκείνους που έβαζαν το δικό τους συμφέρον πάνω από το συμφέρον των εργατών, τους οποίους υποτίθεται και εκπροσωπούν.

Λυπούμαι πραγματικά για αυτό, αλλά δεν θα τους αφήσουμε να αφήσουν πάλι τους εργάτες στο δρόμο».

Διαβάστε Επίσης...

Νίκος Ταχιάος: Εντός του 2025 η δημοπράτηση του Κόμβου Σκαραμαγκά και της νέας εξόδου στη Μεταμόρφωσ...
Ελευσίνα: Παρουσία του ΥΕΘΑ Νίκου Δένδια στην εκδήλωση του ΓΕΑ για την Κοινωνική Προσφορά της Πολεμι...
Οι πληρωμές από e-ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ έως τις 18 Οκτωβρίου
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης συνεχάρη τον Νίκο Ανδρουλάκη για την επανεκλογή του
Διαθέσιμο το νέο ειδικό σήμα Δακτυλίου για την περίοδο 2024 – 2025 μέσω gov.gr και Gov.grWallet
Με 59,92%% νικητής  ο Νίκος Ανδρουλάκης στον δεύτερο γύρο των εκλογών για νέο πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ
Σταμάτης Πουλής: Το Πρότυπο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών στο Νοσοκομείο Παίδων – Αγία Σοφία
Ενισχύσεις στους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος του Οκτωβρίου για τη στήριξη ευάλωτων καταναλωτών
Νίκος Χαρδαλιάς: Ένας χρόνος σήμερα από μια μεγάλη, μια ξεχωριστή νίκη!
Σταμάτης Πουλής: Μαζί συνεχίζουμε για την καλυτέρευση της καθημερινότητας όλων των πολιτών  της Δυτι...
Βουλή: Κατατέθηκε το προσχέδιο του κρατικού προϋπολογισμού του έτους 2025
Παρουσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη ο αγιασμός για την έναρξη των εργασιών της Βουλής

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Lost Password