Πάνω από 1,5 δισ. ευρώ ο τζίρος των σούπερ μάρκετ σε έντεκα εβδομάδες

Cras eget sem nec dui volutpat ultrices.

Ξεπέρασε το 1,5 δισ. ευρώ ο τζίρος των σούπερ μάρκετ την περίοδο 24 Φεβρουαρίου έως 10 Μαΐου 2020, σε διάστημα δηλαδή έντεκα εβδομάδων από την εμφάνιση κρουσμάτων κορονοϊού στην Ελλάδα.

Αναλυτικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε η εταιρεία ερευνών αγοράς IRI, οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ (Ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη, μη συμπεριλαμβανομένων νησιών) με βάση τα στοιχεία για τις ταχυκίνητες κατηγορίες ανήλθαν σε 1,561 δισ. ευρώ για την περίοδο 24/02/2020-10/5/2020 σε σχέση με την περίοδο 25/02/2019-12/5/2019 οπότε και ανήλθαν σε 1,262 δισ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 23,7%.

Αντίστοιχα, την εβδομάδα που τελειώνει στις 10/5/2020 οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή (12/5/2019) ανήλθαν σε 132,68 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 19,4%. Από την αρχή του 2020 μέχρι τις 10 Μαΐου η ανάπτυξη των πωλήσεων σε αξία ανήλθε σε 15,3% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, δηλαδή από την αρχή του 2019 μέχρι 12 Μαΐου 2019.

Την περίοδο 24/02/2020-10/5/2020, στις 340 προϊοντικές κατηγορίες που πωλούνται εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ (μη συμπεριλαμβανομένων προϊόντων μεταβλητού βάρους), 168 ήταν τρόφιμα (22,1% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία), 41 προϊόντα νοικοκυριού (34,5% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) 45 προϊόντα προσωπικής υγιεινής (26,1% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) και 86 όλα τα άλλα (20,9% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία). Όπως προκύπτει από τις μετρήσεις της IRI, τις μεγαλύτερες πωλήσεις σε αξία παρουσίασαν τα αντισηπτικά τζελ όπου ο τζίρος σημείωσε άνοδο 492,4%. Ακολουθούν τα συμπληρώματα διατροφής με αύξηση 329,5%, τα υγρά μαντηλάκια με αύξηση 272% και το οινόπνευμα με αύξηση 240,3%.

Όσον αφορά στην εβδομάδα που τελειώνει στις 10/5/2020, στις 340 κατηγορίες προϊόντων που πωλούνται εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ (μη συμπεριλαμβανομένων προϊόντων μεταβλητού βάρους), 168 ήταν τρόφιμα (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 17,5%), 41 προϊόντα νοικοκυριού (17,5% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) 45 προϊόντα προσωπικής υγιεινής (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 13,3%) και 86 όλα τα άλλα (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 50,6%). Τις μεγαλύτερες πωλήσεις σε αξία, σύμφωνα με τις μετρήσεις της IRI, παρουσίασαν τα αντισηπτικά τζελ, όπου o τζίρος σημείωσε άνοδο 694,5%, τα συμπληρώματα διατροφής, με αύξηση 244,3%, τα υγρά μαντηλάκια με αύξηση 222,1% και αθλητικός εξοπλισμός με αύξηση 197,7%.

Διαβάστε Επίσης...

ΕΥ: Οι γεωπολιτικές εξελίξεις που θα επηρεάσουν το επιχειρηματικό περιβάλλον το 2023
Επιστολή με προτάσεις βιομηχανικών οργανώσεων στον πρωθυπουργό για τo ενεργειακό
HellasQCI: η Ελλάδα αναβαθμίζει την ασφάλεια των ευαίσθητων δεδομένων και των κρίσιμων υποδομών
ΒΕΠ: Σήμερα Τετάρτη 18 Ιανουαρίου, η εκδήλωση κοπής της Πρωτοχρονιάτικης Πίτας
Στοιχεία ΔΕΣΦΑ για την κατανάλωση φυσικού αερίου το 2022
ΒΕΠ: Επιστολή προς τον Υπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων κ. Άδωνι Γεωργιάδη
ΒΕΠ: Σήμερα η παρουσίαση υφιστάμενων και νέων Χρηματοδοτικών Εργαλείων από την HDB
Εγκαινιάσθηκε ο πρώτος σταθμός μεταφόρτωσης LNG στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, στις εγκαταστάσεις της Ρε...
Συνάντηση του Πρόεδρου του ΒΕΠ, με τον Αναπληρωτή Υπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων
ΒΕΠ: Έξυπνη Μεταποίηση και δράσεις χρηματοδότησης από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα ...
ΕΛΠΕ: Αλλαγή της εταιρικής ταυτότητας σε HELLENiQ ENERGY
Στην 86η ΔΕΘ το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Πειραιά

0 Σχόλια

Αφήστε το σχόλιο σας

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Lost Password