Στις 5 Απριλίου ανοίγει η πλατφόρμα για τα voucher των 200 ευρώ για laptop και tablet

Στην εκπομπή “MEGA Σαββατοκύριακο” μίλησε η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως για το voucher των 200 ευρώ και άλλα θέματα της παιδείας.
«Τη Δευτέρα ανοίγει η εφαρμογή για τους προμηθευτές», δήλωσε η υπουργός για το voucher των 200 ευρώ, το οποίο αφορά οικογένειες με οικογενειακό εισόδημα έως 6000 ευρώ. Για τους επωφελούμενους η πλατφόρμα θα ανοίξει στις 5 Απριλίου.
Μίλησε για τη συμβολή της τηλεκπαίδευσης στην εκπαιδευτική διαδικασία τονίζοντας πως πρόκειται για προσωρινή λύση, αλλά και ως συμβολή στο άλμα της ψηφιοποίησης.
«Το πρόγραμμα έρχεται να χτίσει πάνω σε όλο αυτό, ώστε να μην είναι εφήμερο αλλά να λειτουργήσει προς όφελος της εκπαιδευτικής κοινότητας», είπε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε πως «τίποτα δεν μπορεί να υποκαταστήσει τη δια ζώσης εκπαίδευση».