Πρόταση του Χρ.Στάθη για άρση του αυστηρού lockdown, όπου υπάρχουν χαμηλά επιδημιολογικά στοιχεία

Δήλωση του Δημάρχου Χρήστου Ε. Στάθη με την ολοκλήρωση της τηλεδιάσκεψης για την ενημέρωση σχετικά με την επέκταση του αυστηρού lockdown.
“Μετά την τηλεδιάσκεψη στην οποία συμμετείχα μαζί με το Δήμαρχο Ελευσίνας κ. Οικονόμου, τον Αντιδήμαρχο του Δήμου Ασπροπύργου κ. Τσίγκο, τον Αντιπεριφερειάρχη κ. Κοσμόπουλο, τον καθηγητή κ. Μαγιορκίνη, τον Προέδρο του Θριασίου Νοσοκομείου κ. Αντωνίου, το Διευθυντή Κέντρου Υγείας Ελευσίνας κ. Τσιάντο, γιατρούς της περιοχής μας και τους βουλευτές κκ. Κώτσηρα, Λιάκο, Τσίπρα, προκειμένου να ενημερωθούμε για τους λόγους παράτασης του αυστηρού lockdown στην περιοχή μας, πληροφορηθήκαμε ότι η απόφαση ελήφθη λόγω της οριακής σταθεροποίησης των επιβεβαιωμένων κρουσμάτων, σύμφωνα με τα στοιχεία που δόθηκαν από το νοσοκομείο και τα κέντρα υγείας της περιοχής.
Μολονότι σε αυτή την περίοδο της υγειονομικής κρίσης, δεν αμφισβητούμε σε καμία περίπτωση την επιστημονική κοινότητα, οι απαντήσεις που μας δόθηκαν δεν κρίθηκαν ικανοποιητικές, αφού ήταν προφανές ότι δεν ελήφθησαν υπόψη οι εδαφικές ιδιαιτερότητες του Δήμου μας τις οποίες είχαμε τονίσει με επιστολή μας.
Η πρόταση μου, με την οποία συμφώνησαν οι συμμετέχοντες, είναι η άρση του αυστηρού lockdown όπου υπάρχουν χαμηλά επιδημιολογικά στοιχεία”.