Ολοκληρώθηκε η χορήγηση του πρώτου εμβολίου κατά του κορωνοϊού στη χώρα μας

Σύμφωνα με τον προγραμματισμό η κ. Ευσταθία Καμπισιούλη, νοσηλεύτρια ΜΕΘ στο “Ευαγγελισμό”, ήταν ο πρώτος άνθρωπος στον οποίο χορηγήθηκε το εμβόλιο των Pfizer-BioNTech.
Ακολούθησε στις 13:30 ο κ. Μιχάλης Γιοβανίδης, φιλοξενούμενος σε Μονάδα Φροντίδας Ηλικιωμένων.
Σήμερα θα πραγματοποιηθούν επίσης οι συμβολικοί εμβολιασμοί της Προέδρου της Δημοκρατίας, του πρωθυπουργού, του προέδρου της Βουλής, του γραμματέα του Μέρα25, της προέδρου της Εθνικής Επιτροπής Εμβολιασμών, του εκπροσώπου του Υπουργείου Υγείας για το νέο κορονοϊό, του Αρχηγού ΓΕΕΘΑ και του Μητροπολίτη Ναυπάκτου και Αγίου Βλασίου, εκπροσωπώντας τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμο.
Αύριο Δευτέρα 28 Δεκεμβρίου, θα εμβολιαστούν στο Νοσοκομείο Ευαγγελισμός ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Τσίπρας, ο υπουργός Υγείας Βασίλης Κικίλιας και ο γενικός γραμματέας Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας Μάριος Θεμιστοκλέους.