Ο Γιώργος Κώτσηρας επισκέφθηκε τα Κέντρα Υγείας Μεγάρων και Ελευσίνας

Με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο Υφυπουργός Δικαιοσύνης Γιώργος Κώτσηρας, γνωστοποίησε την επίσκεψή του το Σάββατο 27 Μαρτίου, στα Κέντρα Υγείας Μεγάρων και Ελευσίνας.
“Είχα την ευκαιρία σήμερα να επισκεφθώ τα Κέντρα Υγείας σε Μέγαρα και Ελευσίνα, προκειμένου να συνομιλήσω με τους αρμόδιους φορείς και το υγειονομικό προσωπικό που στελεχώνει τις τοπικές δομές υγείας.
Θέλω να ευχαριστήσω, το ιατρικό, νοσηλευτικό και παραϊατρικό προσωπικό, το οποίο όλο αυτό το δύσκολο διάστημα της πανδημίας έχει σταθεί στο ύψος των περιστάσεων, καταβάλλοντας υπεράνθρωπες προσπάθειες.
Το εμβολιαστικό πρόγραμμα και στην περιοχή μας εξελίσσεται ομαλά και με όσο το δυνατόν ταχύτερους ρυθμούς, έτσι ώστε βήμα-βήμα να επανέλθουμε όλοι μας στην κανονικότητα.

Βρίσκομαι διαρκώς σε επαφή τόσο με την ηγεσία του υπουργείου Υγείας, όσο και τη διοίκηση της 2ης ΥΠΕ, καθώς και με τους αυτοδιοικητικούς φορείς της περιοχής μας, προκειμένου να ενισχυθούν περαιτέρω οι συγκεκριμένες δομές Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας.”