Λ.Κοσμόπουλος: “Τρέχει” το έργο της ενεργειακής αναβάθμισης στη Δ.Κ. Φυλής

Ο Αντιπεριφερειάρχης Δυτικής Αττικής Λευτέρης Κοσμόπουλος, ενημερώνει για την πορεία του έργου της ενεργειακής αναβάθμισης με led δημοτικών κτιρίων και οδών στη Δημοτική κοινότητα Φυλής. Αναφέρει αναλυτικά:
“Το μεγάλο έργο ενεργειακής αναβάθμισης με led δημοτικών κτιρίων και οδών στη Δημοτική κοινότητα Φυλής, επιβλέπεται και εκτελείται από την διεύθυνση τεχνικών έργων της Περιφερειακής Ενότητας Δυτικής Αττικής, με χρηματοδότηση Περιφέρειας Αττικής προϋπολογισμού έργου 2,5 εκατ. ευρώ.

Σκοπός του έργου η εξοικονόμηση ενέργειας, η οικονομία και η προστασία του περιβάλλοντος, που συνδυάζεται και με τη βελτίωση της καθημερινότητας και της εικόνας στο Δήμο Φυλής.

Η Δυτική Αττική αλλάζει, ο Περιφερειάρχης Αττικής Γιώργος Πατούλης και εγώ προσωπικά συμβάλλουμε με όλες μας τις δυνάμεις και έμπρακτα, σε αυτό το σκοπό.”