Διπλό με 100άρα στη Μόσχα ο Ολυμπιακός

Ο Ολυμπιακός επέστρεψε και μάλιστα με άκρως εντυπωσιακό τρόπο στις νίκες! Επιβλήθηκε στην Ρωσία της Κίμκι με 105-88, στο πλαίσιο της 17ης αγωνιστικής της Ευρωλίγκας.
Στο πρώτο δεκάλεπτο οι «ερυθρόλευκοι» ήταν εξαιρετικά εύστοχοι από την γραμμή των 6.75μ. (5/8), όμως, η κακή τους αμυντική λειτουργία δεν τους επέτρεψε να «εξαργυρώσουν» τα πολύ καλά τους ποσοστά και έκλεισαν την πρώτη περίοδο προηγούμενοι με 3π. (23-26).
Τα πράγματα έγιναν ακόμη πιο δύσκολα για την ομάδα μας, όταν οι Ρώσοι άνοιξαν και εκείνοι πυρ από την περιφέρεια… Με πρωταγωνιστές τους Σβεντ και Βιάλτσεφ η Κίμκι έφερε τα πάνω κάτω και βρέθηκε στο +8 (43-35 στο 16’).
Ο Ολυμπιακός εξακολούθησε να αντιμετωπίζει αμυντικό πρόβλημα, ωστόσο, χάρη στην επίθεσή του και τα τρίποντα των Βεζένκοφ, Σπανούλη και Χαραλαμπόπουλου, κατάφερε να κάνει την ανατροπή και να βρεθεί στο +1 (50-51) με την ολοκλήρωση του πρώτου εικοσαλέπτου.
Στην επανάληψη, ωστόσο, οι «ερυθρόλευκοι» ανταπεξήλθαν και με το παραπάνω στα αμυντικά τους καθήκοντα, οι ψηλοί «καθάρισαν» τα ριμπάουντ, ο Κώστας Σλούκας συνέχισε να είναι «καυτός», το ίδιο και ο Σάσα Βεζένκοφ και η διαφορά εκτοξεύθηκε στους 17π. (64-81) στο 31’.
Οι Ρώσοι πάλεψαν για ένα ακόμη come back και μείωσαν στους 10π. (84-94) στο 37’, όμως, ο Κώστας Σλούκας ήταν… άχαστος και από την γραμμή των ελευθέρων βολών και οδήγησε εκ του ασφαλούς τον Ολυμπιακό στο διπλό!
Δεκάλεπτα: 23-28, 50-51, 64-78, 88-105.
Διαιτητές: Νταμίρ Γιαβόρ (Σλοβενία), Μεχντί Ντιφαλά (Γαλλία) και Κάρλος Κορτές (Ισπανία)
ΚΙΜΚΙ (Ρίμας Κουρτινάιτις): Σβεντ 22 (3), ΜακΚόλουμ 6, Ζάιτσεφ 4, Βιάλτσεφ 17 (5), Μόνια 6 (2), Γιόβιτς 3 (1), Μπούκερ 10, Μπέρτανς 3 (1), Μίκι 17 (1)
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ (Γιώργος Μπαρτζώκας): Χάρισον 12 (3), Χαραλαμπόπουλος 3 (1), Σπανούλης 9 (1), Σλούκας 25 (5), Μάρτιν 11, Βεζένκοφ 19 (3), Πρίντεζης 6 (2), Τζένκινς 3 (1), Έλις 15, ΜακΚίσικ 2