Υπογραφή σύμβασης για την κατασκευή δικτύου αποχέτευσης λυμάτων στον Δήμο

Υπεγράφη η Προγραμματική Σύμβαση με την ΕΥΔΑΠ

Κατασκευή δικτύου αποχέτευσης λυμάτων & συνδέσεων με το δίκτυο για όλον τον Δήμο

Υπεγράφη η προγραμματική σύμβαση μεταξύ του Δημάρχου Ελευσίνας Αργύρη Οικονόμου και του Διευθύνοντος Συμβούλου της ΕΥΔΑΠ Χάρη Σαχίνη, παρουσία του Γενικού Διευθυντή Αποχέτευσης της ΕΥΔΑΠ Κώστα Βουγιουκλάκη και του Αντιδημάρχου Τεχνικών Υπηρεσιών Αθανάσιου Μαυρογιάννη.

Η σύμβαση αφορά στην κατασκευή δικτύου αποχέτευσης λυμάτων σε όλο το εύρος του Δήμου και όπου δεν υπάρχει δίκτυο, καθώς και σε συνδέσεις κτηρίων με το δίκτυο.

Το αντικείμενο της Προγραμματικής Σύμβασης περιλαμβάνει την κατασκευή αγωγών δευτερεύοντος δικτύου αποχέτευσης και τριτεύοντος δικτύου αποχέτευσης.

Στόχος της Σύμβασης είναι ο βέλτιστος συντονισμός για την ταχύτερη και επιτυχή υλοποίηση και λειτουργία των έργων αποχέτευσης.

Πρόκειται για ένα έργο, υψίστης σπουδαιότητας για τον Δήμο Ελευσίνας, δεδομένου ότι πρόκειται για ένα ζήτημα που απασχολεί δεκάδες κατοικίες και κτήρια, που δεν έχουν συνδεθεί με την αποχέτευση.


Όπως ανέφερε ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος Αθανάσιος Μαυρογιάννης: «Χθες ήταν μια σημαντική ημέρα για τον δήμο μας. Με την υπογραφή της Προγραμματικής Σύμβασης κάνουμε ένα κρίσιμης σημασίας βήμα για την προώθηση του έργου της ολοκλήρωσης της κατασκευής του δευτεροβάθμιου δικτύου ακαθάρτων στον δήμο μας, καθώς και των συνδέσεων των κτηρίων μ’ αυτό.  Η Προγραμματική σύμβαση προβλέπει ότι η ΕΥΔΑΠ θα προχωρήσει στην κατασκευή αγωγών δευτεροβάθμιου δικτύου, καθώς και στην κατασκευή των ιδιωτικών συνδέσεων των ακινήτων με το δίκτυο. Η Προγραμματική σύμβαση, που υπήρξε αποτέλεσμα πολύμηνης συνεργασίας μας με τη ΕΥΔΑΠ, ανοίγει τον δρόμο για την επίλυση ενός σημαντικού προβλήματος για τον δήμο μας. Να σημειώσω ότι στην τρέχουσα δημοτική περίοδο ανατέθηκε, εκπονήθηκε, κάτι που εκκρεμούσε, και παραδόθηκε στην ΕΥΔΑΠ σχετική μελέτη για την κατασκευή του δευτεροβάθμιου δικτύου, που αποτέλεσε ισχυρή παράμετρο για την υπογραφή της προγραμματικής σύμβασης του δήμου μας με την ΕΥΔΑΠ».

Από πλευράς του ο Δήμαρχος Ελευσίνας κ.Αργύρης Οικονόμου δήλωσε: «Πρόκειται για την υπογραφή μίας εκ των σημαντικότερων συμβάσεων για τον Δήμο μας. Της προγραμματικής Σύμβασης για την κατασκευή δικτύου αποχέτευσης λυμάτων σε όλον τον Δήμο, όπου δεν υπάρχει δίκτυο, καθώς και συνδέσεων κτηρίων με το δίκτυο.  Ένα έργο, τις διαδικασίες του οποίου είχαμε ξεκινήσει ήδη από τις πρώτες μέρες διοίκησης μας, καθώς απαιτούνταν συντονισμένες ενέργειες με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς.  Η έναρξη και υλοποίησή του αποτελούσε δέσμευση μας και με σκληρή δουλειά με την Τεχνική Υπηρεσία και τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο Θανάση Μαυρογιάννη, από σήμερα, ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα της Ελευσίνας και της Μαγούλας βαίνει προς οριστική λύση».

Διαβάστε Επίσης...

Νίκος Ταχιάος: Εντός του 2025 η δημοπράτηση του Κόμβου Σκαραμαγκά και της νέας εξόδου στη Μεταμόρφωσ...
Ελευσίνα: Παρουσία του ΥΕΘΑ Νίκου Δένδια στην εκδήλωση του ΓΕΑ για την Κοινωνική Προσφορά της Πολεμι...
Οι πληρωμές από e-ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ έως τις 18 Οκτωβρίου
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης συνεχάρη τον Νίκο Ανδρουλάκη για την επανεκλογή του
Διαθέσιμο το νέο ειδικό σήμα Δακτυλίου για την περίοδο 2024 – 2025 μέσω gov.gr και Gov.grWallet
Με 59,92%% νικητής  ο Νίκος Ανδρουλάκης στον δεύτερο γύρο των εκλογών για νέο πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ
Σταμάτης Πουλής: Το Πρότυπο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών στο Νοσοκομείο Παίδων – Αγία Σοφία
Ενισχύσεις στους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος του Οκτωβρίου για τη στήριξη ευάλωτων καταναλωτών
Νίκος Χαρδαλιάς: Ένας χρόνος σήμερα από μια μεγάλη, μια ξεχωριστή νίκη!
Σταμάτης Πουλής: Μαζί συνεχίζουμε για την καλυτέρευση της καθημερινότητας όλων των πολιτών  της Δυτι...
Βουλή: Κατατέθηκε το προσχέδιο του κρατικού προϋπολογισμού του έτους 2025
Παρουσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη ο αγιασμός για την έναρξη των εργασιών της Βουλής

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Lost Password