Τρίτη διαδοχική ήττα για την Ένωση Ασπροπύργου | 0-3 από την Καλλιθέα

Ταλαιπωρημένη από τους συνεχής τραυματισμούς και εμφανώς κουρασμένη από τα συνεχόμενα παιχνίδια, η ομάδα του Ασπροπύργου, πραγματοποιώντας για πρώτη φορά φέτος μια μέτρια εμφάνιση, ηττήθηκε από την Καλλιθέα με σκορ 0-3.
Από την άλλη πλευρά οι Καλλιθεάτες, με τον Γιάννη Τάτση πρώτη φορά στον πάγκο τους, πήραν μια σημαντική νίκη, που τους βοηθά, τόσο βαθμολογικά όσο και ψυχολογικά, μετά από τις δυο ισοπαλίες που έφεραν στο τελευταίο λεπτό.
Τα γκολ της αναμέτρησης σημείωσαν ο Μαρουκάκης (45’ και 61’) και ο Στούπης (53’).
ΕΝΩΣΗ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ (Κριστόφ Βαζέχα): Γκέκας, Τριποτσέρης, Πατσατζόγλου, Αργυρόπουλος (46′ λ.τρ.Κατίδης / 84′ λ.τρ. Ντούμπερετ), Πετσίτης, Μουκίδης Β. (46′ Γεωργακόπουλος), Αμπεσόλο, Πολ, Ζαχαρός, Κυριαζής (64′ Τραορέ), Λαμπογλου (44′ Τζανουλίνος).
ΚΑΛΛΙΘΕΑ (Γιάννης Τάτσης): Κουρεπίνης (52′ λ.τρ. Πάντος), Παντελίδης, Καντέ, Μουσταφιδης (26′ λ.τρ. Καραγιάννης), Κρητικός, Καλύβας, Στούπης, Σταύρου (74′ Ένγκουεμ), Καββαδίας (74′ Φέκκας), Μαρουκάκης, Παπαγγελής (74′ Θεοδωράκης)