Τρία νέα προγράμματα για την Ψυχική Υγεία ύψους 49,4 εκατ. ευρώ στο Ταμείο Ανάκαμψης

Τρία νέα προγράμματα, ύψους 49,4 εκατ. ευρώ, κατέθεσε για έγκριση στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας η υφυπουργός Υγείας, αρμόδια για την Ψυχική Υγεία και τις Εξαρτήσεις, Ζωή Ράπτη.

 

 

Στο πλαίσιο αυτό περιλαμβάνονται:

 

Το πρώτο πρόγραμμα, με προϋπολογισμό 19.833.800 ευρώ, αφορά τη δημιουργία και λειτουργία για 18 μήνες, 79 νέων μονάδων Ψυχικής Υγείας, με γενικό στόχο την κάλυψη κρίσιμων αναγκών παιδιών, εφήβων, νέων και ενηλίκων ατόμων στο φάσμα του αυτισμού προσφύγων και μεταναστών, καθώς και την έγκαιρη παρέμβαση στην ψύχωση και την αντιμετώπιση νόσων που προκαλούν άνοια.

 

 

Οι προτεινόμενες δομές είναι μεταξύ άλλων εννέα κέντρα ημέρας για νοσήματα που προκαλούν άνοια, 10 ιατρεία μνήμης εντός γενικών νοσοκομείων ή κέντρων υγείας, τέσσερα κέντρα ημέρας για ασθενείς στο φάσμα του αυτισμού, 13 κινητές μονάδες ψυχικής υγείας για παιδιά και εφήβους, αλλά και δύο κέντρα ημέρας για την υποστήριξη της ψυχικής υγείας ενηλίκων προσφύγων και μεταναστών.

 

 

Το δεύτερο πρόγραμμα θα χρηματοδοτηθεί με 26,41 εκατ. και θα αφορά τη δημιουργία και λειτουργία για 18 μήνες, 28 νέων στεγαστικών μονάδων ψυχικής υγείας. Αυτές οι μονάδες έχουν να κάνουν με την πρόληψη, τη διάγνωση, τη θεραπεία, την περίθαλψη, καθώς και με την ψυχοκοινωνική υποστήριξη, αποκατάσταση και κοινωνική επανένταξη ενηλίκων παιδιών και εφήβων με ψυχικές διαταραχές και διαταραχές αυτιστικού τύπου και μαθησιακά προβλήματα, όπως και με την αντιμετώπιση νόσων που προκαλούν άνοια.

 

 

Το τρίτο πρόγραμμα αφορά την χρηματοδοτική στήριξη του ταμείου ανάκαμψης και ανθεκτικότητας και είναι ύψους 3,1 εκατ. ευρώ και περιλαμβάνει δύο δράσεις:

 

 

Η πρώτη αφορά την συνέχιση και την επέκταση της γραμμής ψυχοκοινωνικής υποστήριξης (10306) για την covid 19 για χρονικό διάστημα ακόμη δύο ετών.

 

 

H δεύτερη έχει στο επίκεντρό της τη συνέχιση και την επέκταση του προγράμματος ψυχολογικής υποστήριξης κανένας μόνο στην πανδημία για δύο ακόμα χρόνια.

 

 

«Είχαμε πει ότι είμαστε αποφασισμένοι να γυρίσουμε στην πατρίδα μας τη σελίδα σε ό,τι αφορά τα θέματα της Ψυχικής Υγείας. Να ανεβάσουμε ταχύτητες, να αξιοποιήσουμε ευρωπαϊκούς πόρους», δήλωσε η υφυπουργός Υγείας. Πρόσθεσε ότι «στο επίκεντρο της πολιτικής μας παραμένει ο άνθρωπος και ιδιαίτερα εκείνος που έχει ανάγκη τη στήριξη της Πολιτείας. Αυτό κάνουμε με τα προγράμματα που καταθέσαμε και εντάχθηκαν στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, μέσα από το Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2000».

Διαβάστε Επίσης...

Νίκος Ταχιάος: Εντός του 2025 η δημοπράτηση του Κόμβου Σκαραμαγκά και της νέας εξόδου στη Μεταμόρφωσ...
Ελευσίνα: Παρουσία του ΥΕΘΑ Νίκου Δένδια στην εκδήλωση του ΓΕΑ για την Κοινωνική Προσφορά της Πολεμι...
Οι πληρωμές από e-ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ έως τις 18 Οκτωβρίου
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης συνεχάρη τον Νίκο Ανδρουλάκη για την επανεκλογή του
Διαθέσιμο το νέο ειδικό σήμα Δακτυλίου για την περίοδο 2024 – 2025 μέσω gov.gr και Gov.grWallet
Με 59,92%% νικητής  ο Νίκος Ανδρουλάκης στον δεύτερο γύρο των εκλογών για νέο πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ
Σταμάτης Πουλής: Το Πρότυπο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών στο Νοσοκομείο Παίδων – Αγία Σοφία
Ενισχύσεις στους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος του Οκτωβρίου για τη στήριξη ευάλωτων καταναλωτών
Νίκος Χαρδαλιάς: Ένας χρόνος σήμερα από μια μεγάλη, μια ξεχωριστή νίκη!
Σταμάτης Πουλής: Μαζί συνεχίζουμε για την καλυτέρευση της καθημερινότητας όλων των πολιτών  της Δυτι...
Βουλή: Κατατέθηκε το προσχέδιο του κρατικού προϋπολογισμού του έτους 2025
Παρουσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη ο αγιασμός για την έναρξη των εργασιών της Βουλής

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Lost Password