Από τον Δεκέμβριο 2020 στο Γ.Ν.Ε. «ΘΡΙΑΣΙΟ» λειτουργεί Εργαστήριο Μοριακού Ελέγχου, το οποίο εξασφαλίζει την ταχύτερη και ακριβέστερη δυνατή διάγνωση για τους θετικούς σε Covid-19 ασθενείς και ως εκ τούτου…

Περισσότερα