ΔΡΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑ ΚΟΝΔΥΛΙΑ ΤΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ ΑΝΑΚΑΜΨΗΣ ΣΤΟ «ΘΡΙΑΣΙΟ» ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΥΓΕΙΑΣ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ. ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΥΓΕΙΑΣ ΑΠΕΥΘΥΝΘΗΚΕ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ. Αργύρης Οικονόμου: «Είναι η ώρα του Ταμείου…

Περισσότερα