Σύσκεψη στην Ελευσίνα για το μέλλον των Ναυπηγείων

 

Δήμαρχος Ελευσίνας: «Τα ναυπηγεία Ελευσίνας είναι ένα ζήτημα εθνικής οικονομίας, που περνά μέσα από τους 600 εργαζόμενους του, περνά μέσα από ολόκληρη την πόλη. Ως Δημοτική μας Αρχή είμαστε αποφασισμένοι να εξαντλήσουμε το θεσμικό μας ρόλο στην προσπάθεια εξεύρεσης λύσης»

Την Πέμπτη, 3 Ιουνίου, πραγματοποιήθηκε σύσκεψη ενημέρωσης για το μέλλον των Ναυπηγείων Ελευσίνας, στο Δημαρχείο, μετά από σχετική πρωτοβουλία του Δημάρχου, Αργύρη Οικονόμου.

Είχε προηγηθεί νωρίτερα μέσα στην εβδομάδα, συνάντηση του Δημάρχου με αντιπροσωπεία των εργαζομένων, με τους οποίους ο Αργύρης Οικονόμου διατηρεί ένα σταθερό δίαυλο επικοινωνίας και διαβούλευσης. Στην πρωτοβουλία του Δημάρχου, ανταποκρίθηκαν οι Βουλευτές Δυτικής Αττικής Ε. Λιάκος και Γ. Τσίπρας, ο Αντιπεριφερειάρχης Λ. Κοσμόπουλος, ο Πρόεδρος του ΕΚΕΔΑ Β. Λίγγος, καθώς και εκπρόσωποι του Σωματείου Εργαζομένων Ναυπηγείου Ελευσίνας (ΣΕΝΕ). Από την πλευρά του Δήμου Ελευσίνας, στη συνάντηση παρευρίσκονταν επίσης ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου, Γ. Παναγιωτούλιας.

Σημειώνεται, πως μέσω τηλεδιάσκεψης, «παρών» στη συνάντηση δήλωσε και ο Υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης, ο οποίος τίθεται σταθερά υπέρ των λύσεων για την ανάκαμψη της ναυπηγικής βιομηχανίας της χώρας.

Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο, κάθεται, στέκεται και εσωτερικός χώρος

Στους αγώνες των εργαζομένων, συμπαραστέκονται και ο υφυπουργός Δικαιοσύνης, Γ. Κώτσηρας, καθώς και ο Αντιπρόεδρος της Βουλής, Θ. Μπούρας, οι οποίοι συνομίλησαν τηλεφωνικά με τον Δήμαρχο για το ζήτημα.

Μεταξύ άλλων, συζητήθηκαν θέματα που αφορούν στις ενέργειες που θα εξασφαλίσουν τα δεδουλευμένα των εργαζομένων αλλά και τις θέσεις εργασίας, την εξυγίανση του Ναυπηγείου και την αναπτυξιακή του προοπτική.

Ζητήματα μείζονος σημασίας για την επόμενη μέρα των Ναυπηγείων αλλά και ζωτικής σημασίας για τους εργαζομένους του.

Μπορεί να είναι εικόνα ένα ή περισσότερα άτομα, άτομα που στέκονται και εσωτερικός χώρος

Ο Αργύρης Οικονόμου, αφού ευχαρίστησε όλους τους παρευρισκόμενους για την παρουσία τους, δήλωσε: «Πιστεύω, πως είναι ξεκάθαρο σε όλους πως η Δημοτική μας Αρχή ενδιαφέρεται έντονα για το μέλλον των ναυπηγείων της Ελευσίνας. Έχω μιλήσει αρκετές φορές δημόσια για την ιδιότυπη ομηρία που βιώνουν οι εργαζόμενοι, αλλά και για τις κινήσεις που κάνουμε στο πλαίσιο πάντα του θεσμικού μας ρόλου, προκειμένου όλοι οι εμπλεκόμενοι να συνειδητοποιήσουν ότι το ζήτημα αυτό είναι εθνικής σημασίας.

Τα ναυπηγεία Ελευσίνας είναι ένα ζήτημα εθνικής οικονομίας, που περνά μέσα από τους 600 εργαζόμενους του, περνά μέσα από ολόκληρη την πόλη. Με αυτή την παραδοχή, θεωρώ προσωπική μου υποχρέωση να εξαντλώ τις δυνατότητες που έχω προκειμένου να βρεθεί μια βιώσιμη και ρεαλιστική λύση. Μία λύση, που θα δικαιώνει τους αγώνες των εργαζομένων και θα αναδείξει το οικονομικό αποτύπωμα της πόλης μας στην εθνική προσπάθεια για ανάκαμψη».

Διαβάστε Επίσης...

Νίκος Ταχιάος: Εντός του 2025 η δημοπράτηση του Κόμβου Σκαραμαγκά και της νέας εξόδου στη Μεταμόρφωσ...
Ελευσίνα: Παρουσία του ΥΕΘΑ Νίκου Δένδια στην εκδήλωση του ΓΕΑ για την Κοινωνική Προσφορά της Πολεμι...
Οι πληρωμές από e-ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ έως τις 18 Οκτωβρίου
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης συνεχάρη τον Νίκο Ανδρουλάκη για την επανεκλογή του
Διαθέσιμο το νέο ειδικό σήμα Δακτυλίου για την περίοδο 2024 – 2025 μέσω gov.gr και Gov.grWallet
Με 59,92%% νικητής  ο Νίκος Ανδρουλάκης στον δεύτερο γύρο των εκλογών για νέο πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ
Σταμάτης Πουλής: Το Πρότυπο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών στο Νοσοκομείο Παίδων – Αγία Σοφία
Ενισχύσεις στους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος του Οκτωβρίου για τη στήριξη ευάλωτων καταναλωτών
Νίκος Χαρδαλιάς: Ένας χρόνος σήμερα από μια μεγάλη, μια ξεχωριστή νίκη!
Σταμάτης Πουλής: Μαζί συνεχίζουμε για την καλυτέρευση της καθημερινότητας όλων των πολιτών  της Δυτι...
Βουλή: Κατατέθηκε το προσχέδιο του κρατικού προϋπολογισμού του έτους 2025
Παρουσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη ο αγιασμός για την έναρξη των εργασιών της Βουλής

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Lost Password