Συνεδρίασε το Συντονιστικό Τοπικό Όργανο του Δήμου Ελευσίνας ενόψει της αντιπυρικής περιόδου

Στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου Ελευσίνας, πραγματοποιήθηκε σύσκεψη του Συντονιστικού Τοπικού Οργάνου (Σ.Τ.Ο.) του Δήμου Ελευσίνας, την Πέμπτη 27 Απριλίου.

Αντικείμενο της συζήτησης ήταν ο προγραμματισμός, ο καλύτερος δυνατός συντονισμός και η προετοιμασία του Δήμου Ελευσίνας και των αρμόδιων υπηρεσιών, ενόψει της αντιπυρικής περιόδου.

Παρόντες στη σύσκεψη ήταν ο Δήμαρχος Ελευσίνας και Πρόεδρος του Σ.Τ.Ο. Αργύρης Οικονόμου, ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου Ελευσίνας Ιωάννης Παναγιωτούλιας, ο Αντιδήμαρχος Καθαριότητας & Πολιτικής Προστασίας Λεωνίδας Παππάς, η Δημοτική Σύμβουλος Κυριακούλα Παραδείση, η Προϊσταμένη Τμήματος ΠΕ.Δ.Α. Βασιλική Σκεμπέ, ο Διοικητής Π.Υ. Ελευσίνας Κων/νος Ζαγγογιάννης, ο Διοικητής Π.Υ. Δ. Αττικής ταξίαρχος Χρ. Πλατάς, ο Υποδιοικητής της Τροχαίας Ελευσίνας Δημήτρης Ρουμελιώτης, ο Διοικητής του Α.Τ. Ελευσίνας Θεοχάρης Κουμνιώτης, η Υπολιμενάρχης του Κεντρικού Λιμεναρχείου Ελευσίνας κα Αλμπάνη, η Προϊσταμένη της Κοινωνικής Υπηρεσίας Δήμου Ελευσίνας Κωνσταντίνα Ζγαντζούρη, ο Προϊστάμενος Τμήματος Περιβάλλοντος, Ανακύκλωσης, Πρασίνου και Πολιτικής Προστασίας Αναστάσιος Χρηστίδης, ο Προϊστάμενος της Δημοτικής Αστυνομίας Χαράλαμπος Τσιμπούκης, ο κύριος Καρυωτάκης Εμμανουήλ εκ μέρους της Πολεοδομίας Ελευσίνας, η Πρόεδρος και Γενική Γραμματέας του Συλλόγου Εθελοντών Θριασίου Πεδίου, Μαρία Βασιλείου και Μαρία Καρέλου αντίστοιχα.

Οι παριστάμενοι αναφέρθηκαν σε θέματα της αρμοδιότητάς τους, προκειμένου η επερχόμενη αντιπυρική περίοδος να κυλήσει χωρίς σοβαρά προβλήματα.


Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης συζητήθηκαν οι δράσεις πυροπροστασίας καθώς και τα μέτρα πρόληψης και ετοιμότητας, όπως η διασφάλιση εύκολης διάβασης των οχημάτων της Π.Υ., ο καθαρισμός οικοπέδων από χόρτα και άλλα εύφλεκτα αντικείμενα, ο καθαρισμός σημείων όπου υπάρχει ανεξέλεγκτη διάθεση απορριμμάτων κ.α.

Παράλληλα, απαριθμήθηκαν τα μέσα που διαθέτει ο Δήμοςπρος ενίσχυση του έργου της Πυροσβεστικής και συμφωνήθηκε ο συντονισμός των από κοινού δράσεων για την επερχόμενη αντιπυρική περίοδο.

Όπως ανέφερε ο Δήμαρχος Ελευσίνας Αργύρης Οικονόμου «Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, οφείλουμε να είμαστε σε ετοιμότητα και πλήρη προετοιμασία προς αποφυγήν οποιουδήποτε φαινομένου, ενόψει της αντιπυρικής περιόδου. Η συνεργασία μας με όλους τους αρμόδιους φορείς, ο συντονισμός των υπηρεσιών μας και φυσικά, η αμέριστη βοήθεια του Συλλόγου Εθελοντών, βοηθούν στο καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Εννοείται πως σε αυτήν την προσπάθεια χρειάζεται και η συνεργασία με τους πολίτες, οι οποίοι μπορούν να συμβάλλουν στο έργο του Δήμου, πράττοντας τα νόμιμα, όπως ο καθαρισμός των ιδιόκτητων οικοπέδων, προκειμένου να ελαχιστοποιήσουμε τις πιθανότητες ύπαρξης προβλημάτων».

Διαβάστε Επίσης...

Νίκος Ταχιάος: Εντός του 2025 η δημοπράτηση του Κόμβου Σκαραμαγκά και της νέας εξόδου στη Μεταμόρφωσ...
Ελευσίνα: Παρουσία του ΥΕΘΑ Νίκου Δένδια στην εκδήλωση του ΓΕΑ για την Κοινωνική Προσφορά της Πολεμι...
Οι πληρωμές από e-ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ έως τις 18 Οκτωβρίου
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης συνεχάρη τον Νίκο Ανδρουλάκη για την επανεκλογή του
Διαθέσιμο το νέο ειδικό σήμα Δακτυλίου για την περίοδο 2024 – 2025 μέσω gov.gr και Gov.grWallet
Με 59,92%% νικητής  ο Νίκος Ανδρουλάκης στον δεύτερο γύρο των εκλογών για νέο πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ
Σταμάτης Πουλής: Το Πρότυπο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών στο Νοσοκομείο Παίδων – Αγία Σοφία
Ενισχύσεις στους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος του Οκτωβρίου για τη στήριξη ευάλωτων καταναλωτών
Νίκος Χαρδαλιάς: Ένας χρόνος σήμερα από μια μεγάλη, μια ξεχωριστή νίκη!
Σταμάτης Πουλής: Μαζί συνεχίζουμε για την καλυτέρευση της καθημερινότητας όλων των πολιτών  της Δυτι...
Βουλή: Κατατέθηκε το προσχέδιο του κρατικού προϋπολογισμού του έτους 2025
Παρουσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη ο αγιασμός για την έναρξη των εργασιών της Βουλής

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Lost Password