Συνάντηση του Αργύρη Οικονόμου με το Σωματείο Εργαζομένων Ναυπηγείων Ελευσίνας

ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΝΑΥΠΗΓΕΙΟΥ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ – ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΑΡΓΥΡΗ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ.

Δήμαρχος Ελευσίνας: «Έχουμε ένα εργατικό δυναμικό σε μια ιδιότυπη ομηρεία, που την ίδια ώρα διαθέτει μεγάλη τεχνογνωσία. Οι αποφάσεις που θα ληφθούν το επόμενο διάστημα, θα βάλουν τη σφραγίδα τους στο μέλλον των Ναυπηγείων, για αυτό θα ζητήσω κοινή συνάντηση με τους Βουλευτές της Δυτικής Αττικής, τον Πρόεδρο του ΕΚΕ-ΔΑ και τον Αντιπεριφερειάρχη».

Με τον Δήμαρχο Ελευσίνας, Αργύρη Οικονόμου, συναντήθηκε αντιπροσωπεία του Σωματείου Εργαζομένων Ναυπηγείου Ελευσίνας, στο γραφείο του πρώτου στο Δημαρχείο.

Στη συνάντηση παρόντες ήταν, μεταξύ άλλων, ο Πρόεδρος Ν. Παπανικολάου, ο Αντιπρόεδρος Δ. Κόλλιας, ο Ταμίας Δ. Χαρίτος και το Μέλος Σπ. Καμπουράκης, ενώ παρίστατο και ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, Γ. Ηλιόπουλος.

Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο, κάθεται, στέκεται, γραφείο και εσωτερικός χώρος

Όπως είναι γνωστό, ο Δήμαρχος Ελευσίνας διατηρεί έναν ανοιχτό δίαυλο επικοινωνίας με τους εργαζομένους, καθώς στέκεται σταθερά στο πλευρό τους. Υπενθυμίζεται, ότι το προηγούμενο διάστημα, είχε μεταφέρει -με τη θεσμική του ιδιότητα- τα αιτήματα των εργαζομένων, φτάνοντας μέχρι το Γραφείο του Πρωθυπουργού, προκειμένου να βρεθεί μια βιώσιμη λύση για τα εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα των εργαζομένων και να τονωθεί η τοπική και εθνική οικονομία.

Ενώ αντίστοιχες παρεμβάσεις, έχει κάνει το προηγούμενο διάστημα στα Υπουργεία Εθνικής Άμυνας και Ανάπτυξης.

Στο πλαίσιο αυτό, στην πρόσφατη συνάντηση συζητήθηκαν με το Σωματείο όλες οι πληροφορίες για τις τρέχουσες εξελίξεις, όπως είναι οι 2 πιθανές νομοθετικές παρεμβάσεις για “εξορθολογισμό” των χρεών και το εξοπλιστικό πρόγραμμα του Πολεμικού Ναυτικού.

Όπως δήλωσε ο Αργύρης Οικονόμου σχετικά: «Η προσπάθεια για επαναλειτουργία των Ναυπηγείων μας βρίσκει όλους ενωμένους. Έχουμε ένα λαβωμένο εργατικό δυναμικό, σε μια ιδιότυπη ομηρεία, που την ίδια ώρα διαθέτει μεγάλη τεχνογνωσία. Οι στιγμές είναι κρίσιμες, γιατί οι αποφάσεις που θα ληφθούν το επόμενο διάστημα, θα βάλουν τη σφραγίδα τους στο μέλλον των Ναυπηγείων. Για το λόγο αυτό, θα επιδιώξω κοινή συνάντηση των εργαζομένων με τους Βουλευτές της Δυτικής Αττικής, τον Αντιπεριφερειάρχη Δυτικής Αττικής και τον Πρόεδρο του ΕΚΕ-ΔΑ, ώστε η τοπική μας φωνή να βγει προς τα έξω όσο γίνεται πιο δυνατή και ενωμένη».

Διαβάστε Επίσης...

Νίκος Ταχιάος: Εντός του 2025 η δημοπράτηση του Κόμβου Σκαραμαγκά και της νέας εξόδου στη Μεταμόρφωσ...
Ελευσίνα: Παρουσία του ΥΕΘΑ Νίκου Δένδια στην εκδήλωση του ΓΕΑ για την Κοινωνική Προσφορά της Πολεμι...
Οι πληρωμές από e-ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ έως τις 18 Οκτωβρίου
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης συνεχάρη τον Νίκο Ανδρουλάκη για την επανεκλογή του
Διαθέσιμο το νέο ειδικό σήμα Δακτυλίου για την περίοδο 2024 – 2025 μέσω gov.gr και Gov.grWallet
Με 59,92%% νικητής  ο Νίκος Ανδρουλάκης στον δεύτερο γύρο των εκλογών για νέο πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ
Σταμάτης Πουλής: Το Πρότυπο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών στο Νοσοκομείο Παίδων – Αγία Σοφία
Ενισχύσεις στους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος του Οκτωβρίου για τη στήριξη ευάλωτων καταναλωτών
Νίκος Χαρδαλιάς: Ένας χρόνος σήμερα από μια μεγάλη, μια ξεχωριστή νίκη!
Σταμάτης Πουλής: Μαζί συνεχίζουμε για την καλυτέρευση της καθημερινότητας όλων των πολιτών  της Δυτι...
Βουλή: Κατατέθηκε το προσχέδιο του κρατικού προϋπολογισμού του έτους 2025
Παρουσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη ο αγιασμός για την έναρξη των εργασιών της Βουλής

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Lost Password