Μήνυμα του Γιώργου Πατούλη για την Παγκόσμια Ημέρα Υγείας

Μήνυμα του Προέδρου του ΙΣΑ και Περιφερειάρχη Αττικής, για την Παγκόσμια Ημέρα Υγείας
Γ.Πατούλης : Πρωταγωνιστής της σημερινής ημέρας είναι ο ανώνυμος λειτουργός της υγείας που με αυταπάρνηση δίνει τη μάχη ενάντια στην πανδημία.

Η φετινή Παγκόσμια Ημέρα Υγείας βρίσκει για δεύτερη χρονιά την Ελλάδα και την ανθρωπότητα να βιώνει μία πρωτόγνωρη υγειονομική κρίση που συνεχίζει να δοκιμάζει τις αντοχές της κοινωνίας, της οικονομίας και των υγειονομικών συστημάτων.

Το φετινό μήνυμα της Παγκόσμιας Ημέρας Υγείας «χτίζοντας ένα πιο δίκαιο και υγιή κόσμο» είναι επίκαιρο περισσότερο από ποτέ καθώς η πανδημία ανέδειξε σε παγκόσμιο επίπεδο τις ανισότητες στην πρόσβαση στην υγεία και την ανάγκη να διασφαλιστεί ισότιμη περίθαλψη σε όλους τους πολίτες.
Η χώρα μας στη μεγάλη αυτή μάχη που δίνει το τελευταίο χρόνο απέδειξε ότι στις δύσκολες στιγμές,οι δυνάμεις της κοινωνίας και της πολιτείας συστρατεύονται κάτω από την κοινή προσπάθεια.
Πρωταγωνιστής σε αυτή τη μάχη είναι το αξιόμαχο υγειονομικό προσωπικό που με αυταπάρνηση στάθηκε δίπλα στον πολίτη και στον ασθενή, προσφέροντας την κρίσιμη αυτή ώρα πολύτιμες υπηρεσίες.
Το πρόσωπο της φετινής Παγκόσμιας Ημέρας είναι ο ανώνυμος γιατρός, νοσηλευτής, τραυματιοφορέας ο εργαζόμενος στο σύστημα υγείας που μπήκε στην πρώτη γραμμή της μάχης,ενάντια στον αόρατο εχθρό.
Η Περιφέρεια Αττικής και ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών από την πρώτη στιγμή της πανδημίας ανέπτυξαν ένα οργανωμένο σχέδιο δράσης και με στοχευμένες στρατηγικές παρεμβάσεις έχουν συνδράμει σημαντικά στην υγειονομική θωράκιση της Αττικής.
Αυτό το οποίο αποκομίσαμε αυτό το χρόνο είναι η συνειδητοποίηση του πόσο μεγάλη αξία έχει για όλους μας η υγεία και πόσο σημαντικό είναι ένα ισχυρό σύστημα περίθαλψης που βρίσκεται κοντά στο πολίτη, από το πρώτο στάδιο που είναι η πρόληψη μέχρι τη θεραπεία και τη μετανοσοκομειακή φροντίδα.
Παράλληλα αναδείχθηκαν η σημασία της ατομικής ευθύνης, η ανάγκη για εμπιστοσύνη στα επιστημονικά επιτεύγματα και η αξία της συσπείρωσης όλων των δυνάμεων της επιστήμης και της κοινωνίας,για την προστασία του πολίτη.
Η φαρέτρα της επιστήμης ενάντια στην πανδημία, ενισχύεται διαρκώς και η νίκη είναι κοντά. Είναι όμως και στο χέρι μας να προστατέψουμε τον εαυτό μας και τους συμπολίτες μας. Με ομοψυχία και ενότητα,σύντομα θα πάρουμε τη ζωή μας πίσω.

Διαβάστε Επίσης...

Νίκος Ταχιάος: Εντός του 2025 η δημοπράτηση του Κόμβου Σκαραμαγκά και της νέας εξόδου στη Μεταμόρφωσ...
Ελευσίνα: Παρουσία του ΥΕΘΑ Νίκου Δένδια στην εκδήλωση του ΓΕΑ για την Κοινωνική Προσφορά της Πολεμι...
Οι πληρωμές από e-ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ έως τις 18 Οκτωβρίου
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης συνεχάρη τον Νίκο Ανδρουλάκη για την επανεκλογή του
Διαθέσιμο το νέο ειδικό σήμα Δακτυλίου για την περίοδο 2024 – 2025 μέσω gov.gr και Gov.grWallet
Με 59,92%% νικητής  ο Νίκος Ανδρουλάκης στον δεύτερο γύρο των εκλογών για νέο πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ
Σταμάτης Πουλής: Το Πρότυπο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών στο Νοσοκομείο Παίδων – Αγία Σοφία
Ενισχύσεις στους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος του Οκτωβρίου για τη στήριξη ευάλωτων καταναλωτών
Νίκος Χαρδαλιάς: Ένας χρόνος σήμερα από μια μεγάλη, μια ξεχωριστή νίκη!
Σταμάτης Πουλής: Μαζί συνεχίζουμε για την καλυτέρευση της καθημερινότητας όλων των πολιτών  της Δυτι...
Βουλή: Κατατέθηκε το προσχέδιο του κρατικού προϋπολογισμού του έτους 2025
Παρουσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη ο αγιασμός για την έναρξη των εργασιών της Βουλής

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Lost Password