Η πρόληψη και η ασφάλεια των μαθητών δεν είναι απλά προτεραιότητα αλλά ανάγκη

Ο Δήμαρχος Ελευσίνας κ.Αργύρης Οικονόμου, δήλωσε:
«Στο πρόγραμμα, “Αντώνης Τρίτσης” εντάχθηκε μια ακόμη πρόταση μας, αυτή τη φορά για δράσεις σε υποδομές που χρήζουν αντισεισμικής προστασίας.
Ένα ζωτικής σημασίας έργο για την ασφάλεια των κτηριακών μας υποδομών, που αφορά στον έλεγχο και τις παρεμβάσεις στα σχολικά κτήρια σε Ελευσίνα και Μαγούλα αλλά και σε δράσεις ενημέρωσης και προστασίας από σεισμούς.
Η πρόληψη και η ασφάλεια των μαθητών δεν είναι απλά προτεραιότητα αλλά ανάγκη.
Γι’ αυτόν τον λόγο, πέρα από τις καθημερινές μας παρεμβάσεις στα σχολεία, μέσω της Τεχνικής Υπηρεσίας και των Σχολικών Επιτροπών, διεκδικούμε και αξιοποιούμε κάθε πρόσφορο χρηματοδοτικό εργαλείο για την αναβάθμιση των υποδομών.
Και αξίζει να αναφέρω, πως όλες οι μέχρι τώρα προτάσεις μας για ένταξη σε χρηματοδοτικά προγράμματα έχουν γίνει αποδεκτές, γεγονός που οφείλεται, όχι μόνο στην πολιτική βούληση αλλά και στην αρτιότητα των φακέλων που ετοιμάζουν οι υπηρεσίες του Δήμου μας».