Επιθεώρηση του Στόλου από την ΠτΔ: Η πατρίδα είναι στα καλύτερα χέρια

  «Εθνική υπερηφάνεια και σεβασμό προς τους άνδρες και τις γυναίκες του Πολεμικού μας Ναυτικού, που υπηρετούν το έθνος με αφοσίωση, υψηλό φρόνημα και αυταπάρνηση», δήλωσε η Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κατερίνα Σακελλαροπούλου μετά την επιθεώρηση του Στόλου, που πραγματοποίησε χθες στον Σαρωνικό Κόλπο.

   Η κ. Σακελλαροπούλου επιβιβάστηκε στη φρεγάτα «ΥΔΡΑ», όπου την υποδέχθηκαν ο υπουργός Εθνικής ‘Αμυνας Νικόλαος Παναγιωτόπουλος, ο υφυπουργός Εθνικής ‘Αμυνας Αλκιβιάδης Στεφανής, ο αρχηγός ΓΕΕΘΑ Στρατηγός Κωνσταντίνος Φλώρος, ο αρχηγός ΓΕΝ Αντιναύαρχος Στυλιανός Πετράκης, ο αρχηγός Στόλου Αντιναύαρχος Παναγιώτης Λυμπέρης, τα μέλη του Ανώτατου Ναυτικού Συμβουλίου και ο κυβερνήτης της φρεγάτας αντιπλοίαρχος Διονύσης Αρτεμάκης. Όπως τόνισε «εθνική υπερηφάνεια είναι το αίσθημα που κυριαρχεί μετά την επιθεώρηση του Στόλου. Υπερηφάνεια και σεβασμός προς τους άνδρες και τις γυναίκες του Πολεμικού μας Ναυτικού, που υπηρετούν το έθνος με αφοσίωση, υψηλό φρόνημα και αυταπάρνηση». Παράλληλα, υπογράμμισε ότι «οι σύγχρονοι Θεμιστοκλείς υπερασπίζονται με αποτελεσματικότητα τα θαλάσσια σύνορα της πατρίδας μας και της Ευρώπης απέναντι σε προκλήσεις και απειλές της εθνικής μας ακεραιότητας, όπως το καλοκαίρι του 2020, διασφαλίζοντας τα κυριαρχικά μας δικαιώματα. Τους είμαστε ευγνώμονες για την προσφορά τους».

   Η Πρόεδρος της Δημοκρατίας επικοινώνησε, επίσης, μέσω ασυρμάτου με τα πληρώματα των πολεμικών πλοίων και εξέφρασε την ικανοποίησή της για τη διαρκή ετοιμότητα του Πολεμικού Ναυτικού. «Θα ήθελα να σας συγχαρώ όλες και όλους», τόνισε η κυρία Σακελλαροπούλου. «Είναι βαθιά η συγκίνησή μου και νιώθω πραγματικά υπερήφανη για όσα είδα. Οφείλω να πω, και για όσα έχουμε ζήσει τον τελευταίο καιρό, για την προσφορά των Ενόπλων Δυνάμεων. Μιλάω αυτή τη στιγμή στο Πολεμικό Ναυτικό, σε όλες και όλους εσάς που προστατεύετε τα θαλάσσια σύνορα της πατρίδας μας, κινείστε παντού, κυρίως στο Αιγαίο και στη Μεσόγειο θάλασσα, ώστε εμείς να νιώθουμε πάντα ασφαλείς και περήφανοι για εσάς. Η πατρίδα είναι στα καλύτερα χέρια».

   Και κατέληξε η Πρόεδρος της Δημοκρατίας: «Σας εύχομαι να είστε όλοι πάντα καλά, κι εσείς και οι οικογένειές σας, να πορεύεστε σε ήρεμες θάλασσες. Αλλά είμαι βέβαιη και ότι άλλο χρειαστεί είστε έτοιμοι να το αντιμετωπίσετε. Να έχετε πάντα τον ‘Αγιο Νικόλαο στην πλώρη σας, να είστε όλοι καλά. Εκ μέρους του ελληνικού λαού σας ευχαριστούμε πάρα πολύ».

Διαβάστε Επίσης...

Νίκος Ταχιάος: Εντός του 2025 η δημοπράτηση του Κόμβου Σκαραμαγκά και της νέας εξόδου στη Μεταμόρφωσ...
Ελευσίνα: Παρουσία του ΥΕΘΑ Νίκου Δένδια στην εκδήλωση του ΓΕΑ για την Κοινωνική Προσφορά της Πολεμι...
Οι πληρωμές από e-ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ έως τις 18 Οκτωβρίου
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης συνεχάρη τον Νίκο Ανδρουλάκη για την επανεκλογή του
Διαθέσιμο το νέο ειδικό σήμα Δακτυλίου για την περίοδο 2024 – 2025 μέσω gov.gr και Gov.grWallet
Με 59,92%% νικητής  ο Νίκος Ανδρουλάκης στον δεύτερο γύρο των εκλογών για νέο πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ
Σταμάτης Πουλής: Το Πρότυπο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών στο Νοσοκομείο Παίδων – Αγία Σοφία
Ενισχύσεις στους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος του Οκτωβρίου για τη στήριξη ευάλωτων καταναλωτών
Νίκος Χαρδαλιάς: Ένας χρόνος σήμερα από μια μεγάλη, μια ξεχωριστή νίκη!
Σταμάτης Πουλής: Μαζί συνεχίζουμε για την καλυτέρευση της καθημερινότητας όλων των πολιτών  της Δυτι...
Βουλή: Κατατέθηκε το προσχέδιο του κρατικού προϋπολογισμού του έτους 2025
Παρουσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη ο αγιασμός για την έναρξη των εργασιών της Βουλής

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Lost Password