Επιστροφή με ασφάλεια σε αναβαθμισμένες σχολικές εγκαταστάσεις στο Δήμο Μάνδρας-Ειδυλλίας

Οι μαθητές, οι δάσκαλοι και οι καθηγητές των Δημοτικών Σχολείων και των Γυμνασίων επιστρέφουν στις σχολικές εγκαταστάσεις από τη Δευτέρα 10 Μαΐου 2021 για να δώσουν συνέχεια στην προσπάθεια τους σε ακόμη μια δύσκολη χρονιά.
Οι Υπηρεσίες του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας έχουν μεριμνήσει για τη φροντίδα των σχολικών εγκαταστάσεων κατά τη διάρκεια της περιόδου που παρέμειναν κλειστές, όχι μόνο με ενέργειες υγειονομικής προστασίας (απολυμάνσεις, επαναληπτικοί καθαρισμοί) αλλά και με σημαντικές επεμβάσεις συντήρησης, αναβάθμισης και εξωραϊσμού.
Τα έργα βελτίωσης στους αύλειους χώρους πραγματοποιήθηκαν μέσω χρηματοδότησης που εξασφάλισε με συντονισμένες ενέργειές του ο Δήμος, από το πρόγραμμα «ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ ΙΙ» του Υπουργείου Εσωτερικών.
Οι σχολαστικός καθαρισμός των αιθουσών και των λοιπών σχολικών χώρων θα συνεχιστεί βέβαια μέχρι και την ολοκλήρωση της εκπαιδευτικής περιόδου.
Η Δημοτική Αρχή εύχεται στους μαθητές, τους δασκάλους και τους καθηγητές «καλή επιστροφή και καλή δύναμη στην προσπάθεια που καταβάλλουν κάτω από εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες».
Οι επεμβάσεις στις σχολικές μονάδες αφορούν τα κτίρια όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας-Ερυθρών-Οινόης.