Επαναλειτουργεί την Τετάρτη 5 Μαΐου το Δημοτικό Στάδιο Ελευσίνας για τους Δημότες

Με ανακοίνωση του ΠΑΚΠΠΑ Ελευσίνας γίνεται γνωστό ότι “Με δεδομένη την σταδιακή χαλάρωση των μέτρων περιορισμού της πανδημίας σε όλους τους τομείς της καθημερινότητας, θα επιτραπεί η χρήση του Δημοτικού Σταδίου Ελευσίνας “Κοσμάς Παπανικολάου” από όλους τους δημότες, καθώς πλέον εξαιρείται της απαγόρευσης:
‘’η λειτουργία ανοιχτών αθλητικών εγκαταστάσεων αποκλειστικά και μόνο από ομάδες έως τριών (3) ατόμων, συμπεριλαμβανομένου του προπονητή ή οικογένειες’’.
Επειδή διατηρείται ο περιορισμός των 80 ατόμων συνολικά εντός της ανοιχτής αθλητικής εγκατάστασης, το Δημοτικό Στάδιο θα είναι διαθέσιμο για τους δημότες τις καθημερινές 07:30 -16:00 και το Σάββατο 15:00 – 21:00 καθώς κατά τις απογευματινές ώρες τις καθημερινές και αντίστοιχα τις πρωινές τα Σάββατα, ο περιοριστικός αριθμός των 80 ατόμων καλύπτεται από τους αθλητές του στίβου και τους μαθητές που είναι υποψήφιοι για στρατιωτικές σχολές και ΤΕΦΑΑ.
Η έναρξη της χρήσης του Δημοτικού Σταδίου ορίζεται την Τετάρτη 5 Μαΐου.”