Επαναλειτουργεί από Δεύτερα 17 Μαΐου το Κολυμβητήριο του Δήμου Φυλής

Επαναλειτουργεί από Δεύτερα 17 Μαΐου το Κολυμβητήριο του Δήμου Φυλής σύμφωνα με τις οδηγίες της Γ.Γ. Αθλητισμού.
Την επαναλειτουργία, με όλα τα προβλεπόμενα λόγω της πανδημίας περιοριστικά μέτρα που προβλέπει η Γενική Γραμματεία Αθλητισμού, από τη Δευτέρα 17 Μαΐου 2021, του Κολυμβητηρίου του Δήμου Φυλής, ανακοίνωσε ο Πρόεδρος του ΝΠΔΔ, Γιώργος Μαυροειδής.
Σύμφωνα με τις οδηγίες της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού, στο κολυμβητήριο θα μπορούν να αθλούνται παιδιά άνω των 6 ετών και ενήλικες, χωρίς τη χρήση αποδυτηρίων. Οι αθλούμενοι πολίτες υποχρεούνται να προσκομίζουν μία φορά την εβδομάδα αρνητικό αποτέλεσμα test covid-19 (self test, rapid test ή PCR, ενώ για τα μέλη των Ακαδημιών (ηλικίες 6-12 ετών) θα αρκεί η προσκόμιση των δύο ανά εβδομάδα «σχολικών καρτών» με τα αποτελέσματα των self tests που διενεργούν για την προσέλευσή τους στο σχολείο. Τέλος, η χρήση των κολυμβητηρίων γίνεται με συμμετοχή ανώτατου αριθμού αθλητών και αθλούμενων, ανά ώρα, και λόγω του περιορισμένου αριθμού, θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.
Ακολουθεί η Ανακοίνωση του Προέδρου του ΝΠΔΔ Γιώργου Μαυροειδή:
