Φιλικό αγώνα θα δώσει η Ένωση Ασπροπύργου με την Κ19 του Ολυμπιακού

Φιλικό αγώνα προετοιμασίας θα δώσει η Ένωση Ασπροπύργου με την Κ19 του Ολυμπιακού, την Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου.
Μετά την απόφαση για την έναρξη του πρωταθλήματος στις 28 Μαρτίου, ο μεταγραφικός σχεδιασμός έχει ξαναπέσει και πάλι στο τραπέζι για την ενίσχυση της ομάδας της Ένωσης Ασπροπύργου, ενώ ταυτόχρονα θα ξεκινήσει, καιρού επιτρέποντος, και η προετοιμασία.
Στο πλαίσιο αυτό, την επόμενη Πέμπτη, 25 Φεβρουαρίου θα πραγματοποιηθεί, ύστερα από ειδική άδεια που εξασφαλίστηκε από τη ΓΓΑ, φιλικός αγώνας κεκλεισμένων των θυρών με την ομάδα νέων Κ19 του Ολυμπιακού, η οποία στις 3 Μαρτίου έχει Ευρωπαϊκές υποχρεώσεις με τη Μάντσεστερ Σίτι.
Ο φιλικός αγώνας έχει και κάποιες άλλες ιδιαιτερότητες, μιας και θα βρεθούν αντίπαλοι δύο προπονητές που υπήρξαν συμπαίκτες και μετέπειτα αντίπαλοι αφήνοντας το στίγμα τους στο ελληνικό ποδόσφαιρο.
Κριστόφ Βαζέχα και Αντώνης Νικοπολίδης.