Ανανεώθηκε η θητεία του Λευτέρη Κοσμόπουλου

Με απόφαση του Περιφερειάρχη Αττικής Γιώργου Πατούλη, ανανεώθηκε η θητεία του Λευτέρη Κοσμόπουλου, ως Αντιπεριφερειάρχης Δυτικής Αττικής.
Σε σχετική του δήλωση ο Λευτέρης Κοσμόπουλος αναφέρει:
“Οφείλουμε να κάνουμε πολλά ακόμα για τον τόπο μας και η απόφαση του Περιφερειάρχη Αττικής Γιώργου Πατούλη για ανανέωση της θητείας μου ως Αντιπεριφερειάρχης Δυτικής Αττικής με γεμίζει ικανοποίηση και δυναμική για να συνεχίσουμε με συνέπεια, όπως έχουμε ξεκινήσει, με μελέτες και έργα για την περιοχή μας.
Ευχαριστώ ειλικρινά τον Περιφερειάρχη Αττικής Γιώργο Πατούλη για την στήριξή του στις πρωτοβουλίες και τις ενέργειες που προχωράμε, για ένα καλύτερο αύριο, για τους συμπολίτες μας.
Συνεχίζουμε μαζί για μια καλύτερη Δυτική Αττική, για τη Δυτική Αττική που αξίζουμε.”