Συνεδριάζει αύριο 21/12 η ΕΕ του Δήμου Ελευσίνας

Με δημόσια ανάρτησή του ο Δήμος Ελευσίνας γνωστοποιεί ότι:
“Αύριο πρωί θα συνεδριάσει η Εκτελεστική Επιτροπή του Δήμου Ελευσίνας και σε συνεννόηση του Δημάρχου κ. Οικονόμου με τους Επικεφαλής των Δημοτικών Παρατάξεων, θα σταλεί επιστολή προς τον Πρωθυπουργό, με την οποία θα ζητήσουμε την εξέταση άρσης του lockdown, αφού τα σημερινά αποτελέσματα αδιαμφισβήτητα οδηγούν σε μια τέτοια κατάσταση.
Στην επιστολή θα ζητηθεί επίσης, δέσμη μέτρων στήριξης προς τους επαγγελματίες του Δήμου μας, οι οποίοι πλήττονται ανεπανόρθωτα από αυτή την απόφαση.
Θεωρούμε επιβεβλημένο και γι’ αυτό θα πράττουμε συνεχείς ελέγχους, τόσο μέσω ΕΟΔΥ, όσο και με τους Νοσηλευτές του Δήμου, προκειμένου να διαπιστώνουμε με κάθε τρόπο την τρέχουσα κατάσταση σε Ελευσίνα και Μαγούλα, έτσι ώστε να οδηγηθούμε άμεσα και ομαλά στην επόμενη μέρα από την κρίση.”