Υπεγράφη η σύμβαση για την αντικατάσταση του οδοφωτισμού με Led στον Δήμο Μεγαρέων

Ο Δήμαρχος Μεγαρέων Γρηγόρης Σταμούλης στο Δημαρχείο Μεγάρων, στην αίθουσα Συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου, υπέγραψε την Παρασκευή 9 Ιουλίου 2021, την Σύμβαση για την αντικατάσταση του Οδοφωτισμού στα Μέγαρα, στη Νέα Πέραμο και στην Κινέτα με Led, με τον εκπρόσωπο της αναδόχου εταιρείας.
Αμέσως μετά προέβη στην εξής δήλωση:
« Yπογράψαμε σήμερα μία από τις πιο σημαντικές συμβάσεις για το Δήμο με έκπτωση 36%, που αφορά στην αντικατάσταση του οδοφωτισμού με Led σε όλο το Δήμο (Μέγαρα, Νέα Πέραμος, Κινέττα και οικισμοί).
Σύντομα ο φωτισμός τη νύχτα θα είναι άπλετος και ποιοτικός, που θα συμβάλλει σημαντικά και στην ασφάλεια. Και δε χρειάστηκε να πάρουμε δάνειο, ούτε και να βάλουμε χρήματα του Δήμου. Χρηματοδοτείται από την εταιρεία κατασκευής με 7 εκατ. ευρώ, που θα έχει και την ευθύνη συντήρησης για 10 χρόνια και η οποία θα αποπληρώνεται από την εξοικονόμηση ενέργειας.
Το έργο αυτό θα συμβάλλει σημαντικά στην οικονομία του Δήμου, (κατά πολύ μικρότερη κατανάλωση ρεύματος και για 10 χρόνια ΜΗΔΕΝΙΚΑ έξοδα συντήρησης), αλλά και στην προστασία του περιβάλλοντος.»