Υπουργείο Υγείας: Το πιο σημαντικό test γίνεται εκτός σχολείου

Από τη Δευτέρα 12 Απριλίου επαναλειτουργούν τα Λύκεια σε ολόκληρη τη χώρα, ενώ ταυτόχρονα μαθητές και εκπαιδευτικοί μπορούν να προμηθευτούν τα self test από τα φαρμακεία.
Τα τεστ θα είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την προσέλευση μαθητών και εκπαιδευτικών στο σχολείο, και θα πρέπει να γίνονται δύο φορές την εβδομάδα, πριν την έναρξη των μαθημάτων τη Δευτέρα και την Πέμπτη.
Γονείς, ενήλικοι μαθητές και εκπαιδευτικοί θα δηλώνουν το αποτέλεσμα του self-test μέσω της πλατφόρμας https://self-testing.gov.gr, στην οποία θα εισέρχονται με τους κωδικούς taxisnet, καταχωρώντας συγκεκριμένα στοιχεία, όπως πατρώνυμο, μητρώνυμο, ΑΜΚΑ και το αποτέλεσμα του self-test.
Το Υπουργείο Υγείας, με αφορμή την επιστροφή των μαθητών στα σχολεία, δημιούργησε ένα ευρηματικό σποτάκι, με το οποίο παρουσιάζεται βήμα-βήμα η διαδικασία του self test. Αξίζει να το παρακολουθήσετε παρακάτω:
“Από την επόμενη Δευτέρα, το πιο σημαντικό τεστ γίνεται εκτός σχολείου! Γιατί με το self test, επιστρέφουν τα παιδιά στο σχολείο με ασφάλεια.”
https://twitter.com/i/status/1380500429881143303