Το μήνυμα του Δημάρχου Ελευσίνας Αργύρη Οικονόμου για την Εθνική Επέτειο

Το μήνυμα του Δημάρχου Ελευσίνας Αργύρη Οικονόμου
” Όταν αποφασίσαμε να κάμομε την Επανάσταση, δεν εσυλογισθήκαμε, ούτε πόσοι είμεθα, ούτε πως δεν έχομε άρματα (…) ως μία βροχή, έπεσε σε όλους μας η επιθυμία της ελευθερίας μας, και όλοι, και οι κληρικοί, και οι προεστοί, και οι καπεταναίοι, και οι πεπαιδευμένοι, και οι έμποροι, μικροί και μεγάλοι, όλοι εσυμφωνήσαμε εις αυτό το σκοπό και εκάμαμε την Επανάσταση”.
Τα λόγια του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη παραμένουν συγκλονιστικά και μας υπενθυμίζουν ότι όταν έχουμε ομόνοια είμαστε ικανοί για τα πιο σπουδαία και τα πιο μεγάλα.
«Φέτος τιμούμε τα 200 χρόνια από την απελευθέρωση των Ελλήνων. 200 χρόνια υπερηφάνειας αλλά και περίσκεψης για όσα σπουδαία κατορθώσαμε αλλά και για εκείνα που η διχόνοια μας στέρησε. Αυτή η επέτειος, σ’ αυτή ειδικά τη συγκυρία, έρχεται να μας υπενθυμίσει ότι όταν έχουμε ομόνοια είμαστε ικανοί για τα πιο σπουδαία και τα πιο μεγάλα.
Εύχομαι από καρδιάς σε όλους τους συμπολίτες μου, η φετινή επέτειος να μας βρει με υγεία και δύναμη ψυχής. Ενωμένοι και δημιουργικοί, να πορευτούμε μπροστά για να κερδίσουμε ένα μέλλον ευημερίας που να μας χωράει όλους».