Συνάντηση με τον Πρωθυπουργό είχε ο Ευάγγελος Λιάκος

Την Παρασκευή ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης δέχθηκε, στο Μέγαρο Μαξίμου, τον Βουλευτή της Δυτικής Αττικής Ευάγγελο Λιάκο, ο οποίος, όπως σημειώνει σε ανακοίνωσή του, του ανέπτυξε τις προτάσεις του για την ανάπτυξη της περιοχής και του έθεσε ζητήματα που απασχολούν τον ποντιακό Ελληνισμό.
“Είχα συνάντηση με τον Πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη, όπου στη διάρκειά της είχα την ευκαιρία μεταξύ άλλων:
✅ Να αναπτύξω τις προτάσεις μου για ένα ολοκληρωμένο πλάνο ανάπτυξης της Δυτικής Αττικής.
✅ Να θέσω ζητήματα που απασχολούν τον ποντιακό Ελληνισμό.
Είμαι αισιόδοξος, ότι σύντομα θα υπάρξουν εξελίξεις καθώς και τα δύο παραπάνω θέματα συμπλέουν με τον αναπτυξιακό προσανατολισμό της κυβέρνησης και με τις πρωθυπουργικές δεσμεύσεις.
Ευχαριστώ τον Πρωθυπουργό για τη συνάντηση στο Μέγαρο Μαξίμου.”