Συλλυπητήριο μήνυμα του Δημάρχου Μεγαρέων, για την απώλεια του Ανδριανού Μιχάλαρου

Συλλυπητήριο μήνυμα του Δημάρχου Μεγαρέων Γρηγόρη Σταμούλη, για την απώλεια του Ανδριανού Μιχάλαρου.

Έχασε τη μάχη, που έδωσε για τη ζωή, επί 49 ημέρες στη ΜΕΘ, ο πρόεδρος του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Πειραιά (ΒΕΠ) Ανδριανός Μιχάλαρος, 57 χρονών, ο οποίος έφυγε από τη ζωή στις 11 το πρωί της Κυριακής, 14 Φεβρουαρίου 2021.
Ο Ανδριανός Μιχάλαρος από το 1997 συμμετείχε ενεργά στο Διοικητικό Συμβούλιο του ΒΕΠ, διετέλεσε γενικός γραμματέας, Α’ αντιπρόεδρος και από το 2012 έως και σήμερα, Πρόεδρος.
Ήταν ιδρυτής και πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Δυτικής Αττικής (Σ.Επ.Δ.Α.). Από το 1998 έως το 2010 διετέλεσε Νομαρχιακός σύμβουλος και αντινομάρχης Δυτικής Αττικής, ως υπεύθυνος Πολιτικής Προστασίας. Υπήρξε μέλος του Εθνικού Συμβουλίου και του τομέα ΜΜΕ του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ και ΚΙΔΗΣΟ.
Ασχολήθηκε με το επιχειρείν από το 1986, όταν σε ηλικία 22 ετών ξεκίνησε την πρώτη του επιχείρηση στον κλάδο του αυτοκινήτου. Ίδρυσε και διατηρούσε δυο εταιρείες, η μία στο χώρο τους αυτοκινήτου, Ι.Κ.Τ.Ε.Ο Δυτικής Αττικής και ή άλλη στον κλάδο της πυρασφάλειας – πυροσβεστικών υλικών και αντιμετώπισης κρίσεων από τεχνολογικές καταστροφές. Θερμός υποστηρικτής της τεχνικής εκπαίδευσης. Από τους πρώτους, που έθεσε την ανάγκη αναβάθμισής της και τη σύνδεση της τεχνικής εκπαίδευσης με την παραγωγή. Ήταν πατέρας δύο παιδιών.
Ο Δήμαρχος Μεγαρέων Γρηγόρης Σταμούλης, στο συλλυπητήριο μήνυμά του αναφέρει:
« Η είδηση του θανάτου του Ανδριανού ήταν κεραυνός εν αιθρία στην τοπική κοινωνία των Μεγάρων και μας συντάραξε όλους.
Θρηνούμε με οδύνη την απώλεια ενός δημιουργικού ανθρώπου, με ευρύτητα πνεύματος, με ήθος, ευγένεια, αγωνιστικότητα και μίας προσωπικότητας, που έβαλε την σφραγίδα στο χώρο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και της Επιχειρηματικότητας, που διακρινότανε για τις δημοκρατικές του αρχές και αξίες και την προοδευτική του σκέψη.
Αγαπητός στους συναδέλφους του στο χώρο της επιχειρηματικότητας, λαμπρός οικογενειάρχης, εξέχον μέλος της τοπικής κοινωνίας, που δυστυχώς μας άφησε νωρίς αν και είχε πολλά ακόμη να προσφέρει.
Υπηρέτησε με τον καλύτερο τρόπο και υψηλό αίσθημα ευθύνης τους συμπολίτες μας τόσο ως Νομαρχιακός Σύμβουλος και Αντινομάρχης Δυτικής Αττικής, όσο και ως Πρόεδρος του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Πειραιώς.
Ο θάνατός του αποτελεί μεγάλη απώλεια για τα Μέγαρα, τη Δυτική Αττική και τη χώρα γενικότερα και αφήνει κενό δυσαναπλήρωτο.
Του αξίζει πραγματικά κάθε τιμή στο ταξίδι του προς την τελευταία του κατοικία.
Στην πρώτη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, θα εισηγηθώ προς τιμή του, να δοθεί το όνομά του σε δρόμο των Μεγάρων και να τηρηθεί στη μνήμη του ενός λεπτού σιγή.
Στην οικογένειά του και στους οικείους του εκφράζω τα πλέον ειλικρινή και θερμά μου συλλυπητήρια. Ας είναι ελαφρύ το χώμα, που θα τον σκεπάσει. Αιωνία η μνήμη του.»

Διαβάστε Επίσης...

Νίκος Ταχιάος: Εντός του 2025 η δημοπράτηση του Κόμβου Σκαραμαγκά και της νέας εξόδου στη Μεταμόρφωσ...
Ελευσίνα: Παρουσία του ΥΕΘΑ Νίκου Δένδια στην εκδήλωση του ΓΕΑ για την Κοινωνική Προσφορά της Πολεμι...
Οι πληρωμές από e-ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ έως τις 18 Οκτωβρίου
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης συνεχάρη τον Νίκο Ανδρουλάκη για την επανεκλογή του
Διαθέσιμο το νέο ειδικό σήμα Δακτυλίου για την περίοδο 2024 – 2025 μέσω gov.gr και Gov.grWallet
Με 59,92%% νικητής  ο Νίκος Ανδρουλάκης στον δεύτερο γύρο των εκλογών για νέο πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ
Σταμάτης Πουλής: Το Πρότυπο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών στο Νοσοκομείο Παίδων – Αγία Σοφία
Ενισχύσεις στους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος του Οκτωβρίου για τη στήριξη ευάλωτων καταναλωτών
Νίκος Χαρδαλιάς: Ένας χρόνος σήμερα από μια μεγάλη, μια ξεχωριστή νίκη!
Σταμάτης Πουλής: Μαζί συνεχίζουμε για την καλυτέρευση της καθημερινότητας όλων των πολιτών  της Δυτι...
Βουλή: Κατατέθηκε το προσχέδιο του κρατικού προϋπολογισμού του έτους 2025
Παρουσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη ο αγιασμός για την έναρξη των εργασιών της Βουλής

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Lost Password