Ομόφωνα δεκτό το ψήφισμα της Δημοτικής Αρχής Ελευσίνας για μη μετατροπή του ΓΝΕ Θριάσιο σε νοσοκομείο covid

ΟΜΟΦΩΝΑ ΕΓΙΝΕ ΔΕΚΤΟ ΤΟ ΨΗΦΙΣΜΑ ΠΟΥ ΚΑΤΕΘΕΣΕ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΓΙΑ ΤΗ ΜΗ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΘΡΙΑΣΙΟΥ ΣΕ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ COVID.

Αργύρης Οικονόμου: «Ελπίζω, όσοι παίρνουν τις αποφάσεις να συναισθάνονται την αγωνία και τον προβληματισμό των συμπολιτών μου για αυτή τη δυσάρεστη εξέλιξη»

Αμέσως μετά την αιφνιδιαστική ανακοίνωση του Υπουργείου Υγείας για μετατροπή του Θριασίου Νοσοκομείου αποκλειστικά σε Νοσοκομείο Covid, η Δημοτική Αρχή κατέθεσε Ψήφισμα στο Δημοτικό Συμβούλιο της πόλης.

Στο Ψήφισμα, που έγινε ομόφωνα δεκτό από τις υπόλοιπες δημοτικές παρατάξεις, αναφέρονται οι λόγοι για τους οποίους δεν θα έπρεπε να υπάρξει αυτή η δυσάρεστη, όπως αναφέρει ο Δήμαρχος Ελευσίνας Αργύρης Οικονόμου, εξέλιξη.

Ειδικότερα, στο Ψήφισμα αναφέρεται πως το Θριάσιο Νοσοκομείο καλύπτει τις ανάγκες της Δυτικής Αττικής, όπου λειτουργούν μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις, που απασχολούν χιλιάδες εργαζόμενους με το κίνδυνο των εργατικών ατυχημάτων να υφίσταται διαρκώς.

Στην κατεύθυνση αυτή, το Ψήφισμα ζητά:

  • Την επίταξη ιδιωτικής κλινικής, που θα αντιμετωπίζει τα περιστατικά covid.
  • Tην ενίσχυση του Θριασίου Νοσοκομείου με Ιατρικό και Νοσηλευτικό Προσωπικό.
  • Την ενίσχυση του Κέντρου Υγείας με Παιδίατρο και Ακτινολόγο, αλλά και όλων των υπολοίπων ειδικοτήτων.
  • Την ικανοποίηση αιτημάτων των Ιατρών και Νοσηλευτών, του Θριασίου Νοσοκομείου και του Κέντρου Υγείας.

Όπως δήλωσε ο Δήμαρχος Ελευσίνας, Αργύρης Οικονόμου:

«Μετά την ανακοίνωση του Υπουργού Υγείας, Β. Κικίλια, ότι το Θριάσιο μετατρέπεται σε covid νοσοκομείο, συγκάλεσα για την Πέμπτη το μεσημέρι, έκτακτη σύσκεψη στο Δημαρχείο με την Διοίκηση του Νοσοκομείου κ του Κέντρου Υγείας, τον Αντιπεριφερειάρχη Δυτικής Αττικής, τους Αντιδημάρχους, τα στελέχη της Πολιτικής Προστασίας του Δήμου μας και τον Πρόεδρο του Εργατικού Κέντρου.

Είναι ξεκάθαρο ότι αυτή η εξέλιξη μας απασχολεί έντονα, πρώτα και κύρια γιατί δείχνει την κρισιμότητα της περιόδου.

Ο Δήμος μας, θα πράξει αυτό που του αναλογεί για την ασφάλεια της δημόσιας υγείας των δημοτών του. Αυτό περιμένουμε και από την Πολιτεία συνολικά.

Ελπίζω, όσοι παίρνουν τις αποφάσεις να συναισθάνονται την αγωνία και τον προβληματισμό των συμπολιτών μου για αυτή τη δυσάρεστη εξέλιξη».

Διαβάστε Επίσης...

Νίκος Ταχιάος: Εντός του 2025 η δημοπράτηση του Κόμβου Σκαραμαγκά και της νέας εξόδου στη Μεταμόρφωσ...
Ελευσίνα: Παρουσία του ΥΕΘΑ Νίκου Δένδια στην εκδήλωση του ΓΕΑ για την Κοινωνική Προσφορά της Πολεμι...
Οι πληρωμές από e-ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ έως τις 18 Οκτωβρίου
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης συνεχάρη τον Νίκο Ανδρουλάκη για την επανεκλογή του
Διαθέσιμο το νέο ειδικό σήμα Δακτυλίου για την περίοδο 2024 – 2025 μέσω gov.gr και Gov.grWallet
Με 59,92%% νικητής  ο Νίκος Ανδρουλάκης στον δεύτερο γύρο των εκλογών για νέο πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ
Σταμάτης Πουλής: Το Πρότυπο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών στο Νοσοκομείο Παίδων – Αγία Σοφία
Ενισχύσεις στους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος του Οκτωβρίου για τη στήριξη ευάλωτων καταναλωτών
Νίκος Χαρδαλιάς: Ένας χρόνος σήμερα από μια μεγάλη, μια ξεχωριστή νίκη!
Σταμάτης Πουλής: Μαζί συνεχίζουμε για την καλυτέρευση της καθημερινότητας όλων των πολιτών  της Δυτι...
Βουλή: Κατατέθηκε το προσχέδιο του κρατικού προϋπολογισμού του έτους 2025
Παρουσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη ο αγιασμός για την έναρξη των εργασιών της Βουλής

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Lost Password