Κωστής Χατζηδάκης: Στο πάρκο Τρίτση 3 εκατ. € από το Πράσινο Ταμείο

 

 

 

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Πράσινου Ταμείου του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας ενέκρινε την πρόταση του Φορέα Διαχείρισης του Μητροπολιτικού Πάρκου «Αντώνης Τρίτσης» -που εποπτεύεται από την Περιφέρεια Αττικής- για χρηματοδότηση ύψους 3 εκατ. € με στόχο  την περιβαλλοντική, αισθητική και λειτουργική αναβάθμισή του.

 

Οι 3 παρεμβάσεις που χρηματοδοτεί το Πράσινο Ταμείο είναι:

 

  • Η δημιουργία «έξυπνης διαδρομής» που θα διατρέχει το Πάρκο με βιοκλιματικά υλικά,
  • Η αποκατάσταση της στεγάνωσης της  Λιμνοδεξαμενής Νο5 και του καναλιού που συνδέει τις Λίμνη 5 με τη Λίμνη 6  και
  • Ο εξοπλισμός, οι υποδομές και οι έξυπνες εφαρμογές για να καταστεί το Πάρκο ελκυστικός πόλος έλξης επισκεπτών.

 

Το συγκεκριμένο έργο αναβάθμισης του Πάρκου Αντώνη Τρίτση εντάσσεται στο Πρόγραμμα του Πράσινου Ταμείο «Φυσικό Περιβάλλον 2020» και πλέον δύναται να ξεκινήσει τον Σεπτέμβριο 2020 με ορίζοντα ολοκλήρωσής του Φεβρουάριο 2022.

 

Υπενθυμίζεται ότι ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Κωστής Χατζηδάκης,  είχε επισκεφθεί το Πάρκο Αντώνη Τρίτση τον Αύγουστο του 2019, διαπιστώνοντας την κακή περιβαλλοντική του κατάσταση. Κατόπιν,  ο Υπουργός κατέθεσε τροπολογία για την μεταφορά της διαχείρισης του Πάρκου στην Περιφέρεια Αττικής, προωθώντας μια «καθαρή λύση»,  δεσμευόμενος για τη χρηματοδότησή του από διαθέσιμους πόρους του Υπουργείου.

 

Ο κ. Χατζηδάκης δήλωσε σήμερα:

 

«Όπως είχαμε δεσμευθεί, χρηματοδοτούμε μέσα από το  Πράσινο Ταμείο την αναγέννηση του πολύπαθου Πάρκου Αντώνη Τρίτση.  Διότι θέλουμε να επιτύχουμε δύο πράγματα: να αναβαθμίσουμε τη ζωή των πολιτών της Δυτικής Αθήνας και διότι είναι  χρέος μας η αναβάθμιση κάθε πνεύμονα πρασίνου σε όλη την χώρα. Είμαι βέβαιος ότι η Περιφέρεια Αττικής θα κάνει όσα της αναλογούν με βάση την πρόσφατη νομοθετική ρύθμιση για την αναβάθμιση του Πάρκου Τρίτση».

 

Αναγέννηση Πάρκου – έξυπνες διαδρομές – βελτίωση μικροκλίματος Δυτ. Αθήνας

 

Ως γνωστόν, το Μητροπολιτικό Πάρκο Περιβαλλοντικών και Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων και Ανάπτυξης Κοινωνικής Οικονομίας «Αντώνης Τρίτσης» αποτελεί τον μεγαλύτερο πνεύμονα πρασίνου στα Δυτικά Προάστεια της Αθήνας και έναν από τους μεγαλύτερους σε έκταση ελεύθερους χώρους στην Αττική. Είναι έκτασης 918 στρεμμάτων, τμήμα του οποίου έχει χαρακτηριστεί «υγρότοπος κατηγορίας Β’». Σύμφωνα με τον Φορέα Διαχείρισης του Πάρκου, η πρόταση ανάπτυξής του -που εγκρίθηκε από το Πράσινο Ταμείο- «στοχεύει στην αντιμετώπιση των χρόνιων προβλημάτων και την ανάδειξή του σε ένα Πρότυπο Πάρκο».  

 

 

Διαβάστε Επίσης...

Νίκος Ταχιάος: Εντός του 2025 η δημοπράτηση του Κόμβου Σκαραμαγκά και της νέας εξόδου στη Μεταμόρφωσ...
Ελευσίνα: Παρουσία του ΥΕΘΑ Νίκου Δένδια στην εκδήλωση του ΓΕΑ για την Κοινωνική Προσφορά της Πολεμι...
Οι πληρωμές από e-ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ έως τις 18 Οκτωβρίου
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης συνεχάρη τον Νίκο Ανδρουλάκη για την επανεκλογή του
Διαθέσιμο το νέο ειδικό σήμα Δακτυλίου για την περίοδο 2024 – 2025 μέσω gov.gr και Gov.grWallet
Με 59,92%% νικητής  ο Νίκος Ανδρουλάκης στον δεύτερο γύρο των εκλογών για νέο πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ
Σταμάτης Πουλής: Το Πρότυπο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών στο Νοσοκομείο Παίδων – Αγία Σοφία
Ενισχύσεις στους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος του Οκτωβρίου για τη στήριξη ευάλωτων καταναλωτών
Νίκος Χαρδαλιάς: Ένας χρόνος σήμερα από μια μεγάλη, μια ξεχωριστή νίκη!
Σταμάτης Πουλής: Μαζί συνεχίζουμε για την καλυτέρευση της καθημερινότητας όλων των πολιτών  της Δυτι...
Βουλή: Κατατέθηκε το προσχέδιο του κρατικού προϋπολογισμού του έτους 2025
Παρουσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη ο αγιασμός για την έναρξη των εργασιών της Βουλής

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Lost Password