Η Ολυμπία Οδός παρουσιάζει το πρόγραμμα “Νερό από τον αέρα”

Η Ολυμπία Οδός παρουσιάζει το πρόγραμμα “Νερό από τον αέρα”

Αυτόνομη και ανανεώσιμη πηγή πόσιμου νερού πιλοτικά σε ένα χώρο στάθμευσης στην Κακιά Σκάλα

Η Ολυμπία Οδός συνεχίζει να καινοτομεί με ένα ακόμα πρωτοποριακό πρόγραμμα, το “Νερό από τον αέρα”. Πρόκειται για μια δράση που αναπτύχθηκε πιλοτικά στο χώρο στάθμευσης Πανοράματος- Κινέτας (50,8 χλμ.) στην κατεύθυνση προς Αθήνα στην περιοχή της Κακιάς Σκάλας, με κύριο στόχο την αναβάθμιση της ταξιδιωτικής εμπειρίας μέσω της βιώσιμης και αξιόπιστης παροχής καθαρού, φρέσκου, πόσιμου νερού που παράγεται από την υγρασία του αέρα με τη βοήθεια του ήλιου.
Το σύστημα “Νερό από τον αέρα” είναι απλό, αποτελεσματικό και ασφαλές: αποτελείται από ένα υδρο-συλλέκτη που λειτουργεί αποκλειστικά με ηλιακή ενέργεια και μέσω ενός συμπιεστή μετατρέπει τους υδρατμούς του ατμοσφαιρικού αέρα σε νερό, το οποίο συλλέγεται σε δεξαμενή που είναι ενσωματωμένη στην εγκατάσταση. Στη συνέχεια το συλλεγόμενο νερό εμπλουτίζεται με μεταλλικά στοιχεία που βελτιστοποιούν τα ποιοτικά και γευστικά χαρακτηριστικά του, καθιστώντας το ιδανικό για πόση. Παράλληλα, με την προσθήκη ενός ψύκτη, που λειτουργεί επίσης με ηλιακή ενέργεια, εξασφαλίζεται η παροχή δροσερού νερού στους οδηγούς και τους συνεπιβάτες τους, κάτι ιδιαίτερα χρήσιμο κατά τους καλοκαιρινούς μήνες. Η συσκευή μπορεί να παράγει περίπου 10-12 λίτρα φρέσκου, πόσιμου νερού την ημέρα.
Αυτή η καινοτομία παρέχει μια μακροπρόθεσμη λύση για τη διασφάλιση διαθεσιμότητας καθαρού νερού καλής ποιότητας για τους χρήστες του αυτοκινητόδρομου και παράλληλα παρουσιάζει σημαντικά περιβαλλοντικά και οικονομικά οφέλη. Πιο συγκεκριμένα:
Λειτουργεί πλήρως αυτόνομα, χωρίς σύνδεση στα δίκτυα ηλεκτρικής ενέργειας και ύδρευσης.
Έχει μηδενικές εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου.
Δεν προσφέρει στους οδηγούς πλαστικά μπουκάλια ή ποτήρια μιας χρήσης με στόχο την ελαχιστοποίηση των αποβλήτων. Εντούτοις ενθαρρύνει τη χρήση μπουκαλιών πολλαπλών χρήσεων προωθώντας την υιοθέτηση φιλικών περιβαλλοντικών συνηθειών.
Ελέγχει την παροχή νερού ώστε να γίνεται λελογισμένη χρήση του.
Προσφέρεται στους οδηγούς εντελώς δωρεάν.
Η Ολυμπία Οδός, στο πλαίσιο της δέσμευσής της να παρέχει τις πλέον ποιοτικές υπηρεσίες στους ταξιδιώτες, αναπτύσσει και προωθεί τη χρήση και τη διάδοση σύγχρονων τεχνολογιών για να καλύψει μία από τις πιο σημαντικές ανθρώπινες ανάγκες, τη δωρεάν πρόσβαση σε νερό καλής ποιότητας, προστατεύοντας ταυτόχρονα το περιβάλλον. Η θετική ανταπόκριση του κοινού θα αποτελέσει την έναρξη για την επέκταση του προγράμματος και στους υπόλοιπους χώρους στάθμευσης του αυτοκινητόδρομου.

Διαβάστε Επίσης...

Νίκος Ταχιάος: Εντός του 2025 η δημοπράτηση του Κόμβου Σκαραμαγκά και της νέας εξόδου στη Μεταμόρφωσ...
Ελευσίνα: Παρουσία του ΥΕΘΑ Νίκου Δένδια στην εκδήλωση του ΓΕΑ για την Κοινωνική Προσφορά της Πολεμι...
Οι πληρωμές από e-ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ έως τις 18 Οκτωβρίου
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης συνεχάρη τον Νίκο Ανδρουλάκη για την επανεκλογή του
Διαθέσιμο το νέο ειδικό σήμα Δακτυλίου για την περίοδο 2024 – 2025 μέσω gov.gr και Gov.grWallet
Με 59,92%% νικητής  ο Νίκος Ανδρουλάκης στον δεύτερο γύρο των εκλογών για νέο πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ
Σταμάτης Πουλής: Το Πρότυπο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών στο Νοσοκομείο Παίδων – Αγία Σοφία
Ενισχύσεις στους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος του Οκτωβρίου για τη στήριξη ευάλωτων καταναλωτών
Νίκος Χαρδαλιάς: Ένας χρόνος σήμερα από μια μεγάλη, μια ξεχωριστή νίκη!
Σταμάτης Πουλής: Μαζί συνεχίζουμε για την καλυτέρευση της καθημερινότητας όλων των πολιτών  της Δυτι...
Βουλή: Κατατέθηκε το προσχέδιο του κρατικού προϋπολογισμού του έτους 2025
Παρουσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη ο αγιασμός για την έναρξη των εργασιών της Βουλής

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Lost Password