Διαδικτυακό σεμινάριο στις 4/1/2021 με θέμα “Αλκοόλ”

Το ΚΕΠ Υγείας του Δήμου Μεγαρέων, σε συνεργασία με το Ελληνικό Διαδημοτικό Δίκτυο Υγιών Πόλεων “ΕΔΔΥΠΠΥ” και υπό την αιγίδα του ΙΣΑ, διοργανώνει το δεύτερο διαδικτυακό σεμινάριο του προγράμματος αγωγής υγείας για παιδιά, με θέμα “Αλκοόλ”, που θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 4 Ιανουαρίου 2021 στις 18:00.
Οι συμμετέχοντες μπορούν να παρακολουθήσουν το πρόγραμμα που πραγματοποιείται με την υποστήριξη του κ. Αναστάσιου Χατζή, Παιδιάτρου-Εντατικολόγου, μέσω της πλατφόρμας zoom.
Η δεύτερη διαδικτυακή αυτή παρουσίαση έχει χρονική διάρκεια περίπου 1 ώρα (20’ εισήγηση και 40’ ερωτήσεις-συζήτηση) με θέμα το “Αλκοόλ”.
Για να παρακολουθήσετε το σεμινάριο, παρακαλούμε όπως εγγραφείτε δωρεάν στον παρακάτω σύνδεσμο:
Σύνδεσμος Εγγραφής
https://docs.google.com/forms/d/1cloMsbK7SBoGGFN9VLOx_M5lOHkK5EASffBNsPZKwro/edit