Διαδικτυακή Ομαδική Έκθεση Εικαστικών Τεχνών “Το βλέμμα μου και η πόλη”

Μια άλλη ματιά στην πόλη του Ασπροπύργου από 19 καλλιτέχνες του τόπου

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΚΘΕΣΗΣ:

23 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2020 – 23 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2021

Έναρξη την Τετάρτη 23/12 ώρα 20:00

Η διαδικτυακή περιήγηση στην έκθεση θα πραγματοποιηθεί μέσα από τα κοινωνικά µας δίκτυα:
Facebook Emilia Bouriti Syn+Ergasia
Syn+Ergasia Wixsite
website Emilia Bouriti

Συμμετέχουν οι καλλιτέχνες:
Νίκος Αποστολόπουλος, Κωνσταντίνος Βερούτης, Παναγιώτης Βρούβας,  Θόδωρος Γεωρνταµιλής, Θεανώ Καµπόλη -Κουράση, Χριστόφορος Κώνστας @Xsquare DesignLab , Θρασύβουλος Λιάκος, Σοφία Μαυρίδη, Μαρία Μηλιώνη, Δήµητρα Μουλντή, Δαυίδ Μπάκας, Δηµήτρης Μπουρίτσας, Αιµιλία Μπουρίτη, Ευφροσύνη Νερούτσου, Κωνσταντίνα Πηλιχού, Εύα Πόγκα, Χρήστος Ρούσσος, Ματίνα Σιώκη, Αλεξάνδρα Τσίγκου

ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΜΟΛΗ

Αιμιλία Μπουρίτη| Καλλιτεχνική πλατφόρμα Συν+εργασία

Σε συνεργασία με το Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Ασπροπύργου
Υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού

Μια άλλη ματιά στη δική τους πόλη, τον Ασπρόπυργο, καταθέτουν 19 καλλιτέχνες, στη διαδικτυακή ομαδική έκθεση εικαστικών τεχνών με τίτλο  «Το βλέμμα μου και η πόλη», που οργανώνουν η  Αιμιλία Μπουρίτη με την Καλλιτεχνική πλατφόρμα Συν+Εργασία, στο πλαίσιο της ενότητας «Γιορτή στην Κοινότητα», του Διεθνούς προγράμματος Αμολή.  Η έκθεση πραγματοποιείται σε συνεργασία με το Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Ασπροπύργου και τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού. Θα παραμείνει ανοικτή για το κοινό από τις 23 Δεκεμβρίου 2020 (ώρα 20.00) ως τις 23 Ιανουαρίου 2021.

Οι δεκαεννέα αυτοί καλλιτέχνες από τον Δήμο Ασπρόπυργου συμπυκνώνουν στην εικαστική ματιά τους εικόνες και βιώματα και τοποθετούν νοητά τα έργα τους κατά μήκος της κεντρικής αρτηρίας της πόλης, τη Λεωφόρο Δημοκρατίας.

Αυτό που ξεχωρίζει στην έκθεση είναι η ποικιλομορφία των έργων, η διαφορετικότητα των προσεγγίσεων και των υλικών. Τα έργα είναι εμπνευσμένα είτε από μνήμες και παραδοσιακές πρακτικές είτε από σύγχρονες προσεγγίσεις με έντονο το στοιχείο του πειραματισμού. ‘Ένα εικαστικό πανόραμα της πόλης του Ασπροπύργου, που μεταφέρει το προσωπικό στίγμα καθώς και την αγάπη των καλλιτεχνών για την πόλη.

Αν και η έκθεση διοργανώθηκε μέσα στην πανδημία και μέσα από διαδικτυακές συναντήσεις  το αποτέλεσμα που προκύπτει αποτυπώνει το αληθινό ενδιαφέρον των καλλιτεχνών για το εγχείρημα αυτό.

Η έκθεση μεταφέρει το μήνυμα ότι  ο Ασπρόπυργος είναι μία πόλη με μεγάλη αναπτυξιακή δυναμική και στον τομέα της τέχνης. Η έκθεση δεν είχε μία επιμελητική διαδικασία, ακολούθησε το μοντέλο της αυτοοργάνωσης.

Αιµιλία Μπουρίτη Εικαστικός | Performance Artist | Διευθύντρια της Καλλιτεχνικής Πλατφόρµας Συν+Εργασία

Για την έκθεση συνεργάστηκαν: Βούλα Ανδρώνη: Σχεδιασμός -Υλοποίηση Εικονικής Πινακοθήκης, Κωνσταντίνος Βερούτης: Καλλιτεχνικός Συντονισμός, Μιχάλης Σφακιανάκης: Σχεδιασμός -Υλοποίηση Χάρτη.

Διαβάστε Επίσης...

Νίκος Ταχιάος: Εντός του 2025 η δημοπράτηση του Κόμβου Σκαραμαγκά και της νέας εξόδου στη Μεταμόρφωσ...
Ελευσίνα: Παρουσία του ΥΕΘΑ Νίκου Δένδια στην εκδήλωση του ΓΕΑ για την Κοινωνική Προσφορά της Πολεμι...
Οι πληρωμές από e-ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ έως τις 18 Οκτωβρίου
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης συνεχάρη τον Νίκο Ανδρουλάκη για την επανεκλογή του
Διαθέσιμο το νέο ειδικό σήμα Δακτυλίου για την περίοδο 2024 – 2025 μέσω gov.gr και Gov.grWallet
Με 59,92%% νικητής  ο Νίκος Ανδρουλάκης στον δεύτερο γύρο των εκλογών για νέο πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ
Σταμάτης Πουλής: Το Πρότυπο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών στο Νοσοκομείο Παίδων – Αγία Σοφία
Ενισχύσεις στους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος του Οκτωβρίου για τη στήριξη ευάλωτων καταναλωτών
Νίκος Χαρδαλιάς: Ένας χρόνος σήμερα από μια μεγάλη, μια ξεχωριστή νίκη!
Σταμάτης Πουλής: Μαζί συνεχίζουμε για την καλυτέρευση της καθημερινότητας όλων των πολιτών  της Δυτι...
Βουλή: Κατατέθηκε το προσχέδιο του κρατικού προϋπολογισμού του έτους 2025
Παρουσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη ο αγιασμός για την έναρξη των εργασιών της Βουλής

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Lost Password