Επιστολές Αργύρη Οικονόμου σε Πρεζεράκο και Αρκουμανέα

Με επιστολές του ο Δήμαρχος Ελευσίνας Αργύρης Οικονόμου, προς τον Πρόεδρο του ΕΟΔΥ Παναγιώτη Αρκουμανέα και τον Γενικό Γραμματέα Δημόσιας Υγείας Παναγιώτη Πρεζεράκο, ζητά να έχει επίσημη ενημέρωση για τα αποτελέσματα των drive through rapid test, που διεξήχθησαν χθες σε Ελευσίνα και Μαγούλα, αλλά και τη συμμετοχή στις επόμενες συσκέψεις, στις οποίες αποφασίζεται η συνέχιση ή μη των περιοριστικών μέτρων σε κάθε Δήμο.
“Εχθές σε Ελευσίνα και Μαγούλα πραγματοποιήθηκαν drive through rapid test.
Μέχρι στιγμής δεν έχει υπάρξει επίσημη ενημέρωση για τα αποτελέσματα, γι’ αυτό αποστείλαμε επιστολή προς τον Πρόεδρο του ΕΟΔΥ κ. Αρκουμανέα προκειμένου να υπάρχει επίσημη ενημέρωση από τον φορέα που διενεργήθηκαν τα test.
Παράλληλα επειδή υπήρξε παράταση του τοπικού lockdown στον Δήμο μας, ζητήσαμε να συμμετέχουμε στην επόμενη Σύσκεψη (μέσω τηλεδιάσκεψης) των Λοιμωξιολόγων και υπολοίπων αρμοδίων, οι οποίοι αποφασίζουν για την συνέχιση ή μη των lockdown σε κάθε Δήμο.
Δείτε τις επιστολές ΕΔΩ και ΕΔΩ “