Επίσκεψη του Περιφερειάρχη Αττικής Γ. Πατούλη στο ΧΥΤΑ Φυλής

Γ. Πατούλης: “Οι εργαζόμενοι του ΕΔΣΝΑ βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της μάχης που δίνουμε για μια Πράσινη Περιφέρεια. Τους ευχαριστούμε για το σημαντικό έργο που προσφέρουν και τον καθημερινό αγώνα τους για μία καθαρή Αττική”

Ο Περιφερειάρχης Αττικής Γ. Πατούλης, επισκέφθηκε σήμερα τις εγκαταστάσεις στον ΧΥΤΑ Φυλής, όπου είχε διαδοχικές συναντήσεις με στελέχη και εργαζόμενους του ΕΔΣΝΑ, ενώ ενημερώθηκε και για την πορεία των έργων που πραγματοποιούνται στο χώρο. Τον Περιφερειάρχης συνόδευαν ο Πρόεδρος του Δ.Σ. του ΕΔΣΝΑ και Αντιπεριφερειάρχης Πολιτικής Προστασίας  Β. Κόκκαλης και ο Αντιπρόεδρος της Εκτελεστικής Επιτροπής του Συνδέσμου  Ν. Χιωτάκης.

Όπως επισήμανε ο Γ. Πατούλης, η επίσκεψή του στις εγκαταστάσεις του ΧΥΤΑ είχε ουσιαστικό και συμβολικό χαρακτήρα, λίγες ώρες πριν την εκπνοή του 2020.

“Η παρουσία μου εδώ σήμερα δείχνει έμπρακτα τη διάθεσή μου και την πολιτική μου βούληση να είμαι κοντά στα στελέχη του ΕΔΣΝΑ τα οποία βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της μάχης που δίνουμε για μια Πράσινη Περιφέρεια. Θέλω να σας ευχαριστήσω θερμά για το σημαντικό έργο που προσφέρετε και τον καθημερινό αγώνα σας για μία καθαρή Αττική και να σας ευχηθώ καλή χρονιά με υγεία. Από εδώ, από την καρδιά των εργασιών, στέλνουμε το μήνυμα ότι η Αττική αλλάζει και τα αποτελέσματα σε επίπεδο διαχείρισης απορριμμάτων έχουν αρχίσει να φαίνονται”, σημείωσε ο Περιφερειάρχης.

Ο Γ. Πατούλης αναφερόμενος στους στόχους που έχουν τεθεί για τη διαχείριση των απορριμμάτων τόνισε μεταξύ άλλων: “Με συγκεκριμένα βήματα γυρίζουμε οριστικά σελίδα και μπαίνουμε σε μία νέα εποχή στο ζήτημα της διαχείρισης των απορριμμάτων. Βάζουμε τέλος στις παθογένειες του παρελθόντος και προχωρούμε με σταθερά βήματα. Δε θα επιτρέψουμε οι πολίτες της Αττικής να ζήσουν με τα σκουπίδια στην πόρτα τους. Στόχος είναι η μεγαλύτερη Περιφέρεια της χώρας να διαχειρίζεται τα σκουπίδια της με ευρωπαϊκή λογική και πρότυπα, με σεβασμό στο περιβάλλον και τη δημόσια υγεία, χωρίς να επιβαρύνει την τσέπη των νοικοκυριών”.

Από την πλευρά του ο Πρόεδρος των εργαζομένων  Γ. Ζαχαρόπουλος ευχαρίστησε τον Περιφερειάρχη Γ. Πατούλη επισημαίνοντας ότι ο Περιφερειάρχης καθημερινά επιβεβαιώνει με συγκεκριμένες δράσεις ότι βρίσκεται στο πλευρό των εργαζομένων, οι οποίοι κάτω από αντίξοες συνθήκες εργάζονται καθημερινά για να είναι η Αττική καθαρή.

Διαβάστε Επίσης...

Νίκος Ταχιάος: Εντός του 2025 η δημοπράτηση του Κόμβου Σκαραμαγκά και της νέας εξόδου στη Μεταμόρφωσ...
Ελευσίνα: Παρουσία του ΥΕΘΑ Νίκου Δένδια στην εκδήλωση του ΓΕΑ για την Κοινωνική Προσφορά της Πολεμι...
Οι πληρωμές από e-ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ έως τις 18 Οκτωβρίου
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης συνεχάρη τον Νίκο Ανδρουλάκη για την επανεκλογή του
Διαθέσιμο το νέο ειδικό σήμα Δακτυλίου για την περίοδο 2024 – 2025 μέσω gov.gr και Gov.grWallet
Με 59,92%% νικητής  ο Νίκος Ανδρουλάκης στον δεύτερο γύρο των εκλογών για νέο πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ
Σταμάτης Πουλής: Το Πρότυπο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών στο Νοσοκομείο Παίδων – Αγία Σοφία
Ενισχύσεις στους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος του Οκτωβρίου για τη στήριξη ευάλωτων καταναλωτών
Νίκος Χαρδαλιάς: Ένας χρόνος σήμερα από μια μεγάλη, μια ξεχωριστή νίκη!
Σταμάτης Πουλής: Μαζί συνεχίζουμε για την καλυτέρευση της καθημερινότητας όλων των πολιτών  της Δυτι...
Βουλή: Κατατέθηκε το προσχέδιο του κρατικού προϋπολογισμού του έτους 2025
Παρουσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη ο αγιασμός για την έναρξη των εργασιών της Βουλής

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Lost Password