Δεντροφύτευση με τη συνεργασία του Δήμου Φυλής και της περιβαλλοντικής οργάνωσης we4all

Δεντροφύτευση με τη συνεργασία του Δήμου Φυλής και της περιβαλλοντικής οργάνωσης we4all πραγματοποιήθηκε το πρωί της Τετάρτης 10 Φεβρουαρίου 2021, στην Περιφερειακή Λεωφόρο Αιγάλεω. Στόχος της συνέργειας, που τα δύο μέρη επιθυμούν να συνεχιστεί, ήταν ο καλλωπισμός και η δημιουργία πρασίνου, κατά μήκος ενός σημαντικού οδικού άξονα του Δήμου Φυλής. Η δράση εντάσσεται στο Πρόγραμμα “Πράσινη Αττική” που προωθεί η περιβαλλοντική οργάνωση, η οποία στα δύο χρόνια της δραστηριότητάς της έχει πετύχει σημαντικό έργο.

Με ανακοίνωσή της η we4all ευχαριστεί τον Αναπλ. Δήμαρχο Βασίλη Γεωργιάδη για την άψογη συνεργασία. Τις ευχαριστίες ανταπέδωσε ο Βασίλης Γεωργιάδης ο οποίος πρόσθεσε ότι η συνεργασία του Δήμου με την we4all θα συνεχιστεί με νέες δεντροφυτεύσεις. “Με τη βοήθεια του Δημάρχου Χρήστου Παππού έχουμε οργανώσει ένα σημαντικό πρόγραμμα ενίσχυσης του πρασίνου στο Δήμο μας, ενώ θα συνεχίσουμε τις συνέργειες με περιβαλλοντικούς και άλλους φορείς που, μαζί με τις άλλες πράσινες πρωτοβουλίες, θα βελτιώσει το περιβαλλοντικό αποτύπωμα του Δήμου μας” κατέληξε.

Περισσότεροι από 10 εθελοντές της we4all και εργαζόμενοι του Δήμου, φύτεψαν, τηρώντας αυστηρά τα μέτρα προστασίας από τον κορονοϊό, περίπου 150 πικροδάφνες και λαντάνες, θέτοντας τα θεμέλια μια πολλά υποσχόμενης και επωφελούς για το περιβάλλον συνεργασίας. Το πότισμα και τη φροντίδα των φυτών θα αναλάβει το Τμήμα Πρασίνου του Δήμου Φυλής.

Η επιλογή των φυτών δεν είναι τυχαία καθώς πρόκειται  για θάμνους με σχετικά γρήγορη ανάπτυξη και εμφανή καλλωπιστική αξία αφού η ανθοφορία τους είναι πυκνή και πλούσια ενώ έχει μεγάλη διάρκεια από την άνοιξη μέχρι το φθινόπωρο. Σε επόμενη δεντροφύτευση θα χρησιμοποιηθούν χαρουπιές, κουτσουπιές και δάφνες που μπορούν να ευδοκιμήσουν στο έδαφος της πόλης κι έχουν μικρές απαιτήσεις για νερό.

Παράλληλα με τις δεντροφυτεύσεις ο Αναπλ. Δήμαρχος Βασίλης Γεωργιάδης προγραμματίζει, στο πλαίσιο της συνεργασίας, επιχειρήσεις πυροπροστασίας με αποψιλώσεις και καθαρισμούς στους περιαστικούς χώρους.

Η We4All είναι ένας μη κερδοσκοπικός Περιβαλλοντικός Οργανισμός που ιδρύθηκε τον Ιούλιο του 2018, μετά από την καταστροφή στο Μάτι. Μέχρι σήμερα έχει πάρει μέρος σε συνέργειες που είχαν ως αποτέλεσμα να έχουν φυτευτεί πάνω από 30.000 δέντρα σε Ελλάδα και εξωτερικό, κυρίως στις πληγείσες περιοχές του Νέου Βουτζά, Ραφήνα και Μάτι. Ο στόχος μας για την περίοδο 2021-2022 είναι να φτάσουμε τα 100.000 δέντρα.

Με την έναρξη του 2021, η We4All ξεκίνησε το πρόγραμμα “Επιχείρηση Πράσινη Αττική”. Σε συνεργασία με 23 Δήμους στην περιφέρεια της Αττικής, το πρόγραμμα στοχεύει στην ολοκληρωτική ανάπλαση του αστικού πεδίου μέσω της φύτευσης δέντρων σε όλη την Αθήνα.

Οι στόχοι γι’ αυτό το εγχείρημα είναι:

  • Να φυτευτούν 1.000.000 δέντρα μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.
  • Να εκπαιδευτούν 50.000 παιδιά σε όλη την Ελλάδα μέσω σεμιναρίων και διαλέξεων
  • Να κινητοποιηθούν 1.000.000 κόσμος, ώστε να συμμετάσχει σε περιβαλλοντικές δραστηριότητες όπως δεντροφυτεύσεις, αναδασώσεις, καθαρισμούς παραλιών και πολλά άλλα.

Διαβάστε Επίσης...

Νίκος Ταχιάος: Εντός του 2025 η δημοπράτηση του Κόμβου Σκαραμαγκά και της νέας εξόδου στη Μεταμόρφωσ...
Ελευσίνα: Παρουσία του ΥΕΘΑ Νίκου Δένδια στην εκδήλωση του ΓΕΑ για την Κοινωνική Προσφορά της Πολεμι...
Οι πληρωμές από e-ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ έως τις 18 Οκτωβρίου
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης συνεχάρη τον Νίκο Ανδρουλάκη για την επανεκλογή του
Διαθέσιμο το νέο ειδικό σήμα Δακτυλίου για την περίοδο 2024 – 2025 μέσω gov.gr και Gov.grWallet
Με 59,92%% νικητής  ο Νίκος Ανδρουλάκης στον δεύτερο γύρο των εκλογών για νέο πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ
Σταμάτης Πουλής: Το Πρότυπο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών στο Νοσοκομείο Παίδων – Αγία Σοφία
Ενισχύσεις στους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος του Οκτωβρίου για τη στήριξη ευάλωτων καταναλωτών
Νίκος Χαρδαλιάς: Ένας χρόνος σήμερα από μια μεγάλη, μια ξεχωριστή νίκη!
Σταμάτης Πουλής: Μαζί συνεχίζουμε για την καλυτέρευση της καθημερινότητας όλων των πολιτών  της Δυτι...
Βουλή: Κατατέθηκε το προσχέδιο του κρατικού προϋπολογισμού του έτους 2025
Παρουσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη ο αγιασμός για την έναρξη των εργασιών της Βουλής

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Lost Password