Δήμος Φυλής: Διαδικτυακά φέτος η βράβευση των επιτυχόντων στα ΑΕΙ

Διαδικτυακά φέτος, λόγω covid-19, η βράβευση με έπαινο και χρηματικό βραβείο 200 ευρώ, των επιτυχόντων στα ΑΕΙ.
Ο Δήμαρχος Φυλής Χρήστος Παππούς και η Δευτεροβάθμια Σχολική Επιτροπή ανακοινώνουν ότι, όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος θα υλοποιηθεί η βράβευση των επιτυχόντων νεοεισαχθέντων δημοτών στα ΑΕΙ της χώρας για το έτος 2020.
Η βράβευση περιλαμβάνει απονομή επαίνου και χρηματικό βραβείο 200 ευρώ ανά επιτυχόντα φοιτητή.
Η διαδικασία λόγω της πανδημίας Covid-19 θα υλοποιηθεί με διαδικτυακό τρόπο και καλούνται οι άμεσα ενδιαφερόμενοι σπουδαστές να υποβάλλουν ηλεκτρονικά αίτηση (σύμφωνα με το συνημμένο υπόδειγμα) με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά στην Δευτεροβάθμια Σχολική Επιτροπή στο e-mail: dimosfylis2e@yahoo.gr μέχρι την Παρασκευή 19 Μαρτίου 2021.
Τηλ. επικοινωνίας: 213 160 3420 και 213 160 3421 και ώρες 09:00 έως 13:00
“Κατεβάστε” την ΑΙΤΗΣΗ ΒΡΑΒΕΥΣΗΣ EΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ ΣΤΑ ΑΕΙ 2020