Δήμος Μεγαρέων: Μέτρα αντιμετώπισης της πανδημίας
Μέτρα για την αντιμετώπιση του δεύτερου κύματος της πανδημίας στο Δήμο Μεγαρέων ανακοίνωσε σχετικά ο Δήμος με δελτίο τύπου.
Το δεύτερο κύμα της πανδημίας του Κορονοϊού είναι σε πλήρη εξέλιξη και τα κρούσματα πληθαίνουν ανησυχητικά. Μέχρι τις 30 Νοεμβρίου ισχύουν αυστηρά μέτρα για την ανάσχεση της πανδημίας κι όπως έχει ανακοινωθεί από την Κυβέρνηση ισχύει lockdown κι όλοι οι πολίτες πρέπει να είναι πολύ προσεκτικοί τηρώντας αυστηρά τις υποδείξεις των ειδικών και μπορούν να βγούν από το σπίτι μόνον όσοι εργάζονται κι όσοι έχουν ανάγκη μετακίνησης μόνον για ζητήματα Υγείας και για μικρή βόλτα κατοικιδίου.
Ιδιαίτερα από το βράδυ της ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ 13 Νοεμβρίου, Ισχύει η ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ από ώρες 21.00 έως 05.00.
Για την ανάσχεση αυτού του δεύτερου κύματος της πανδημίας πρέπει:
– Ολοι να φοράμε μάσκα παντού
– Σχολαστικό πλύσιμο των χεριών
– Τήρηση αποστάσεων
– ΟΧΙ συνωστισμός
– ΟΧΙ συγχρωτισμός
Στο πλαίσιο αυτό, ο Δήμος Μεγαρέων έχει κλιμακώσει τα μέτρα πρόληψης και περιορισμού της πανδημίας, ωστόσο οι Υπηρεσίες εξακολουθούν να εξυπηρετούν τους δημότες αλλά κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης και ραντεβού.
– Το ΤΑΜΕΙΟ του Δήμου θα είναι κλειστό για το κοινό και οι πληρωμές προς τον Δήμο για οφειλές κ.λπ. θα πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω Τραπέζης. Σημειώνεται ότι οι πληρωμές από τον Δήμο προς προμηθευτές, τρίτους κ.λπ. γίνονται ούτως ή άλλως πάντοτε μέσω Τραπέζης.Γιαδιευκρινήσεις στο τηλ. 22960 81513 – 82611. Στο Τμήμα ΕΣΟΔΩΝ το κοινό θα εξυπηρετείται μόνον κατόπιν ραντεβού όπως και στην Πολεοδομία και στις Τεχνικές Υπηρεσίες
– Για Πιστοποιητικά και βεβαιώσεις δημοτολογίου (ληξιαρχικές πράξεις, οικογενειακής κατάστασης κ.λπ.) θα πραγματοποιείται ηλεκτρονικά από την ιστοσελίδα ( site ) του Δήμου ή τηλεφωνικά η αίτηση στο τηλέφωνο του Δημοτολογίου και Ληξιαρχείου (2296081050 – 23480). Ταυτόχρονα με την αίτησή του, ο πολίτης θα ενημερώνεται πότε θα είναι έτοιμο το πιστοποιητικό του για να προσέλθει να το παραλάβει.
– Για κάθε άλλη υπηρεσία ή συναλλαγή με τον Δήμο ή τα ΚΕΠ, οι πολίτες θα πρέπει προηγουμένως να επικοινωνούν τηλεφωνικά στα ακόλουθα τηλέφωνα, προκειμένου να εξυπηρετούνται τηλεφωνικά:
Δημαρχείο Μέγαρα: 22960 81007
>> Νέα Πέραμος: 22960 32640
Πολεοδομία: 22960 81016 – 80019
Κοινωνική Υπηρεσία: 22960 26862
ΚΕΠ Μεγάρων: 22960 83325
ΚΕΠ Νέας Περάμου: 22960 35262
Σε περίπτωση, που κατά την τηλεφωνική επικοινωνία δεν είναι δυνατή η πλήρης εξυπηρέτηση του πολίτη, αυτός θα συνεννοείται με τον αρμόδιο υπάλληλο για την εξυπηρέτησή του με προσέλευση στο Δημαρχείο ή στο ΚΕΠ. Κατά την είσοδο τους θα υπάρχουν βασικά μέτρα πρόληψης, για τα οποία αρμόδιος υπάλληλος θα ευρίσκεται στην είσοδο και θα δίνει οδηγίες.
Σημειώνουμε ότι κανένα από τα προληπτικά μέτρα που παίρνει το Κράτος και η Αυτοδιοίκηση δεν μπορεί να αποδώσει, αν οι πολίτες δεν προσέχουν οι ίδιοι τον εαυτό τους και τους οικείους τους και αν οι πολίτες δεν τηρούν τα μέτρα που λαμβάνονται.
Ο Δήμαρχος Μεγαρέων Γρηγόρης Σταμούλης δήλωσε:
“Ο Δήμος μας έχει ήδη πραγματοποιήσει και θα συνεχίσει να πραγματοποιεί τακτικές απολυμάνσεις σε όλους τους κοινόχρηστους δημοτικούς χώρους (σχολεία, παιδικές χαρές, γήπεδα, υπηρεσίες κ.λπ.), θα συνεχίσει να σας ενημερώνει για ό,τι προκύπτει και εν γένει να λαμβάνει κάθε απαραίτητο μέτρο, προκειμένου να αποφύγουμε όσο το δυνατόν περισσότερο την εξάπλωση του κορονοϊού στην περιοχή μας και την ανάσχεση αυτού του δεύτερου κύματος της πανδημίας.
Στην προσπάθεια αυτή, η ατομική προσοχή, η αυτο-προστασία, η πρόληψη και η υπεύθυνη στάση του κάθε ενός από εμάς, θα έχει καταλυτική σημασία.
Το ζήτημα της ενημέρωσης των πολιτών για την πανδημία το χειρίζεται αποκλειστικά και μόνον ο Ε.Ο.Δ.Υ. και η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας.
Δεν πρέπει να υπάρχει κανένας εφησυχασμός.
Πρέπει να ακολουθούνται πιστά οι οδηγίες των ειδικών και της Κυβέρνησης κι εμείς οι πολίτες να ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ.
Ολες οι Υπηρεσίες του Δήμου είναι σε πλήρη λειτουργία για την εξυπηρέτηση των συμπολιτών στο πλαίσιο των μέτρων, που έχουν εξαγγελθεί από την Κυβέρνηση.
Ολες οι Κοινωνικές δομές του Δήμου, είναι στην πρώτη γραμμή (Κοινωνικό Φαρμακείο, Κοινωνικό Παντοπωλείο, διανομή φαγητού κλπ,) για να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες των πολιτών και ιδιαίτερα των ευπαθών κοινωνικών ομάδων και εάν απαιτείται αυτό θα γίνεται κατ’ οίκον με την εκεί μετάβαση των εκάστοτε αρμοδίων υπαλλήλων, αρκεί βεβαίως οι ενδιαφερόμενοι πολίτες να έχουν ενημερώσει την Υπηρεσία.”