Β.Κικίλιας: “Σήμερα είναι η πρώτη μέρα της αντίστροφης μέτρησης για να πάρουμε τη ζωή μας πίσω”

Στο πρόσωπό μου τιμάται όλος ο νοσηλευτικός κλάδος, δήλωσε η Ευσταθία Καμπισιούλη, νοσηλεύτρια της ΜΕΘ του νοσοκομείου “Ευαγγελισμός”, η οποία ήταν ο πρώτος άνθρωπος που εμβολιάστηκε κατά της covid-19 στη χώρας μας. Μιλώντας στην ΕΡΤ-1 η κ. Καμπισιούλη, μετά τον εμβολιασμό της, είπε πως αισθάνεται πολύ καλά και προέτρεψε όλον τον κόσμο να εμβολιαστεί.
Στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε στο ίδιο νοσοκομείο ο δεύτερος συμβολικός εμβολιασμός, του ηλικιωμένου Μιχάλη Γιοβανίδη, φιλοξενούμενου σε Μονάδα Φροντίδας Ηλικιωμένων. Τον κ. Γιοβανίδη συνόδευσε στον “Ευαγγελισμό” η υφυπουργός Εργασίας Δόμνα Μιχαηλίδου.
“Σήμερα είναι η πρώτη μέρα της αντίστροφης μέτρησης για να πάρουμε τη ζωή μας πίσω” δήλωσε ο υπουργός Υγείας Βασίλης Κικίλιας, ο οποίος μετέβη στο νοσοκομείο “Ο Ευαγγελισμός”, όπου στις 13:00 πραγματοποιήθηκε ο πρώτος εμβολιασμός στη χώρα μας, στη νοσηλεύτρια ΜΕΘ Ευσταθία Καμπισιούλη, ενώ ακολούθησε ο Μιχάλης Γιοβανίδης, φιλοξενούμενος σε Μονάδα Φροντίδας Ηλικιωμένων.
Ο κ. Κικίλιας αφού ευχήθηκε χρόνια πολλά δήλωσε: “Σήμερα είναι η πρώτη μέρα της αντίστροφης μέτρησης για να πάρουμε τη ζωή μας πίσω. Πρώτη εμβολιάζεται μια νοσηλεύτρια και μετά ένας υπέργηρος σε αυτή την επιχείρηση “Ελευθερία”, και φυσικά σήμερα η Πρόεδρος της Δημοκρατίας και ο πρωθυπουργός της χώρας σε μία συμβολική κίνηση αλλά και ουσιαστική προστασίας από την Covid-19″, ενώ προσέθεσε ότι “προχωράμε με προσοχή χωρίς βιασύνες, βήμα, βήμα και θα πάμε καλά, με προσοχή”.
Σήμερα, οι εμβολιασμοί ξεκινούν σε πέντε νοσοκομεία της Αττικής, “Ο Ευαγγελισμός”, “Η Σωτηρία”, “Αττικόν”, “Θριάσιο” και “Ασκληπιείο” Βούλας.