Ένδειξη σεβασμού στους μαχητές της πρώτης γραμμής η προσφορά δώρων στους εργαζομένους του νοσοκομείου ΛΑΪΚΟ

Σε μια πράξη σεβασμού προς  τους μαχητές της πρώτης γραμμής και αναγνώρισης του έργου που προσφέρουν για την αντιμετώπιση των συνεπειών της πανδημίας, προχώρησε ο Δήμος Φυλής.

Με αφορμή τις Άγιες Μέρες, αλλά και το γεγονός ότι καθήκοντα Διοικητή στο Νοσοκομείο ΛΑΪΚΟ ασκεί ο συντοπίτης μας δικηγόρος Χρήστος Αντωνόπουλος, ο Δήμαρχος Χρήστος Παππούς, έκανε, εκ μέρους του Δήμου, μια χειρονομία αγάπης στους υγειονομικούς, αλλά και στο υποστηρικτικό προσωπικό.

Επισκέφθηκε, το πρωί της Τετάρτης 23 Δεκεμβρίου 2020 το Νοσοκομείο, συνοδευόμενος από τον Αντιδήμαρχο Κοινωνικής Πολιτικής Γιώργο Αντωνόπουλο και πρόσφεραν, σε καθέναν από τους 1575 εργαζομένους, εορταστική τσάντα που περιείχε ένα κουτί μελομακάρονα και ένα μπουκάλι κρασί, για το τραπέζι των Χριστουγέννων.

Τον Δήμαρχο και τον Αντιδήμαρχο υποδέχθηκε με εγκαρδιότητα ο Διοικητής του Νοσοκομείου (και αναφοράς για την αντιμετώπιση του κορονοϊού), Χρήστος Αντωνόπουλος, ο οποίος και τους ξενάγησε στις διάφορες πτέρυγες, όπου ευχήθηκαν σε όλους τους προϊσταμένους των Τμημάτων Ιατρικού,  Νοσηλευτικού και Διοικητικού προσωπικού.

Ο Χρήστος Αντωνόπουλος ευχαρίστησε το Δήμαρχο και το Δημοτικό Συμβούλιο για τη δωρεά, επισημαίνοντας ότι αποδεικνύει, εμπράκτως, την αναγνώριση του Δήμου Φυλής στην προσπάθεια των υγειονομικών όλης της Χώρας. “Η προσφορά του Δήμου Φυλής είναι ένδειξη αγάπης και εκτίμησης και έδωσε  μεγάλη χαρά σε όλο το προσωπικό μας. Η σημερινή επίσκεψη δείχνει την ευαισθησία και την υποστήριξη του Δήμου Φυλής στους ανθρώπους που δίνουν, καθημερινά, τη μάχη για την αντιμετώπιση της πανδημίας. Εύχομαι χρόνια πολλά σε όλους τους δημότες Φυλής και στο Δήμαρχο για την ονομαστική του εορτή”, τόνισε χαρακτηριστικά.

Συγκινητική υπήρξε η συνομιλία του Χρήστου Παππού με την υπεύθυνη της Μονάδας αντιμετώπισης του κορονοϊού. Ο Δήμαρχος Φυλής της ευχήθηκε καλή δύναμη και την παρακάλεσε να διαβιβάσει τις ευχές του σε όλο το προσωπικό.

Ο Δήμαρχος Φυλής δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει τους εργαζόμενους του Δήμου, οι οποίοι εργάστηκαν για να υλοποιηθεί η πρωτοβουλία. “Τους αξίζουν συγχαρητήρια, γιατί, μαζί με την καθημερινή μας προσπάθεια στον τομέα της πρόληψης,  με καθαριότητα, ψεκασμούς και τεστ, είπαμε ένα μεγάλο ευχαριστώ και στους ανθρώπους που περιθάλπουν τους ασθενείς μας”, τόνισε χαρακτηριστικά.

Διαβάστε Επίσης...

Νίκος Ταχιάος: Εντός του 2025 η δημοπράτηση του Κόμβου Σκαραμαγκά και της νέας εξόδου στη Μεταμόρφωσ...
Ελευσίνα: Παρουσία του ΥΕΘΑ Νίκου Δένδια στην εκδήλωση του ΓΕΑ για την Κοινωνική Προσφορά της Πολεμι...
Οι πληρωμές από e-ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ έως τις 18 Οκτωβρίου
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης συνεχάρη τον Νίκο Ανδρουλάκη για την επανεκλογή του
Διαθέσιμο το νέο ειδικό σήμα Δακτυλίου για την περίοδο 2024 – 2025 μέσω gov.gr και Gov.grWallet
Με 59,92%% νικητής  ο Νίκος Ανδρουλάκης στον δεύτερο γύρο των εκλογών για νέο πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ
Σταμάτης Πουλής: Το Πρότυπο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών στο Νοσοκομείο Παίδων – Αγία Σοφία
Ενισχύσεις στους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος του Οκτωβρίου για τη στήριξη ευάλωτων καταναλωτών
Νίκος Χαρδαλιάς: Ένας χρόνος σήμερα από μια μεγάλη, μια ξεχωριστή νίκη!
Σταμάτης Πουλής: Μαζί συνεχίζουμε για την καλυτέρευση της καθημερινότητας όλων των πολιτών  της Δυτι...
Βουλή: Κατατέθηκε το προσχέδιο του κρατικού προϋπολογισμού του έτους 2025
Παρουσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη ο αγιασμός για την έναρξη των εργασιών της Βουλής

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Lost Password